فرمانده انتظامی املش خبر داد:

قاتلان مادر و دختر املشی دستگیر شدند+ جزئیات

سرهنگ قاسم جانعلی پور، فرمانده انتظامی املش اعلام کرد: ۲ جوان قاتل مادر و دختری اهل و ساکن روستای روستای کهنه گوراب املش شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی املش از دستگیری ۲ قاتل که مادر و دختری را در این شهرستان با ضربات چاقو به قتل رسانده بودند خبر داد.

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر قتل مادر و دختری در منزلی مسکونی واقع در روستای “کهنه گوراب” شهرستان املش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه، جسد دو زن ۷۰ و ۳۱ ساله که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند مشاهده شد.

وی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه قتل و انجام تحقیقات میدانی، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ جانعلی‌پور با بیان اینکه ماموران انتظامی با استفاده از شگرد‌های پلیسی و تعقیب سرنخ‌ها، ۲ متهم سابقه‌دار را در این رابطه شناسایی کردند گفت: با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگا‌هشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی املش تصریح کرد: در بررسی فنی پلیس، قاتلان پس از مواجهه با دلایل و مدارک موجود، به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

این مقام انتظامی گفت: قاتلان در تاریخ ۱۸بهمن ماه سال جاری پس از تاریک شدن هوا با صورت پوشانده شده در حالی که این مادر و دختر در خواب بودند برای سرقت وارد منزل آن‌ها شدند.

وی افزود: پس از ورود متهمان به منزل، پیر زن ۷۰ ساله متوجه حضور آن‌ها شده و با برداشتن پوشش چهره یکی از قاتلان، او را مورد شناسایی قرار می‌دهد که دو نفر سارق برای جلوگیری از شناسایی و تبعات بعدی، بلافاصله پیرزن را به قتل می‌رسانند.

سرهنگ جانعلی‌پور ضمن هشدار به شهروندان برای عدم نگهداری وجوه نقد و طلاجات در منزل ادامه داد: بر اثر سر و صدای ایجاد شده، دختر ۳۱ ساله از خواب بیدار و قاتلان او را نیز به قتل می‌رساندند و پس از سرقت طلاجات و مقدار یک میلیون تومان وجه نقد، از منزل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با اعلام اینکه متهمان ۲۴ و ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمامی مخلان نظم و امنیت و کسانی که برای کسب منافع نامشروع دست به اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی می‌زنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

Share