فرمانده انتظامی املش اعلام کرد:

دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع در املش | اختلافات خانوادگی علت این درگیری بود

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی املش از دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ نفر از عاملان درگیری به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی املش از دستگیری ۶ نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ نفر از عاملان درگیری به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت عمومی جامعه از ماموریت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با هر اقدامی که موجب برهم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شود، برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در سطح شهرستان املش، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با بیان اینکه ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس با مشاهده درگیری بین ۶ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار با سلاح سرد که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند، متهمان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از انتقال ۲ نفر از عاملان درگیری به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: ۴ متهم دیگر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ رجبی با بیان اینکه اختلافات خانوادگی علت ایجاد درگیری بین متهمان بوده، تصریح کرد: از این افراد ۳ تیغه سلاح سرد کشف و ۲ دستگاه خودرو آن‌ها نیز توقیف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با یادگیری آموزش‌های مهارت کنترل خشم می‌توان تا حدودی از بروز اینگونه خشونت‌ها در جامعه پیشگیری کرد.

Share