فرمانده انتظامی املش خبر داد:

دستگیری ۵ نفر از عاملان نزاع و درگیری در املش | تلاش پلیس برای دستگیری متهمان فراری

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی املش از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و افزود: متهمان ۱۸، ۲۱، ۳۰، ۳۱ و ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی املش از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی اظهار داشت: برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی از اولویت‌های پلیس است و مجموعه انتظامی قاطعانه با هرگونه تحرکاتی که موجب رعب و وحشت مردم و برهم زدن نظم عمومی جامعه شود برخورد قانونی خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک مورد درگیری و نزاع دسته جمعی در شهرستان املش٬ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان املش تصریح کرد: پس از بررسی موضوع با اقدامات پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی ۵ نفر از عاملان درگیری که حالت عادی نداشتند و با عربده‌کشی باعث ایجاد رعب و وحشت در شهروندان شده بودند توسط ماموران دستگیر و ۴ نفر از متهمان نیز با مشاهده ماموران انتظامی متواری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان ۱۸، ۲۱، ۳۰، ۳۱ و ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری متهمان دیگر این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ رجبی در پایان از شهروندان خواست٬ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share