فرماندار رودسر مطرح کرد

ضرورت نامگذاری یکی از میادین و خیابانهای شهر به نام کتاب و شاداب سازی محیط کتابخانه ها

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،جانبازی رودسری به بحث شاداب سازی محیط کتابخانه ها اشاره نمود و گفت: هدف ما این است که تمام اقشار جامعه را به سمت کتاب و کتابخوانی هدایت کنیم و در این راستا باید اقدامات فرهنگی مناسبی را در محیط کتابخانه ها در دستور کار قرار دهیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رودسر روز گذشته با حضور امیر جانبازی فرماندار، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی و مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در فرمانداری رودسر برگزار شد.
photo_2016-08-15_12-52-24
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رودسر, امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا (ع) گفت: با تلاش و کوشش مسئولین استانی و شهرستانی شاهد پیشرفت امور مربوط به کتابخانه ها و فرهنگ کتابخوانی در شهرستان هستیم.
وی ادامه داد: آنچه مهم است گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان می باشد و باید از همه امکانات و ظرفیت های موجود برای ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان استفاده نمائیم .
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: ,وظیفه ماست که بعنوان مسئول، زمینه و بستر های مناسب برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در شهرستان فراهم نمائیم تا بتوانیم فرهنگ کتابخوانی را در بین اقشار مختلف مردم نهادینه کنیم.

فرماندار رودسر خاطرنشان کرد : ایجاد فضا برای امر کتاب و کتابخوانی و توسعه آن و همچنین بازسازی کتابخانه های شهرستان از مواردی است که باید با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری شود.
جانبازی رودسری در ادامه سخنان خود به استفاده از ظرفیت خیرین در امر کتاب و کتابخوانی اشاره نمود و افزود : باید با برنامه ریزی درست از خیرین حاضر در شهرستان در جهت توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به نحو احسن استفاده نمائیم.
وی یادآور شد : ایجاد فضا برای امر کتاب و کتابخوانی و توسعه آن و همچنین بازسازی کتابخانه های شهرستان از مواردی است که باید با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری شود و همه مسئولین باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
فرماندار رودسر ضمن قدردانی از فعالیت شهرداران شهرستان رودسر در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، از همه بخشداران نیز خواست تا با توجه به داران بودن پتانسیل های موجود در روستا ها در این مورد فعالیت نمایند.
جانبازی رودسری در ادامه سخنان خود به بحث شاداب سازی محیط کتابخانه ها اشاره نمود و گفت: هدف ما این است که تمام اقشار جامعه را به سمت کتاب و کتابخوانی هدایت کنیم و در این راستا باید اقدامات فرهنگی مناسبی را در محیط کتابخانه ها در دستور کار قرار دهیم.
وی با اشاره به نامگذاری یکی از میادین شهر و خیابان به نام کتاب خاطر نشان کرد :این کار به توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در آن منطقه کمک خواهد کرد.

tel final1

Share