در مراسم یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم عنوان شد

اگر فرهنگ ایثار و شهادت کم رنگ شود یعنی اینکه در مسیر انتظار دشمن حرکت کردیم/جنگ تحمیلی متعلق به فرد و گروهی خاصی نیست +تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون هماهنگ‌ کننده سپاه قدس گیلان مولفه اصلی جنگ را ایمان و توکل به خدا دانست و اظهار کرد: جنگ تحمیلی متعلق به فرد و گروهی خاصی نیست و ۸ سال دفاع مقدس ایرانیان را در جهان سربلند کرد که این دستاورد بزرگی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مراسم یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم با بیان این که گیلان از لحاظ پایداری و وفاداری به نظام در بین ۴ استان برتر قرار دارد گفت: آمارها نشان از رشادت و ولایت مداری استان گیلان در طول ۸ سال دفاع مقدس می دهد و گواه سخنان ما وجود ۸ هزار شهید در گیلان و ۲۰ هزار جانباز و ۲ هزار و ۶۰۰ آزاده می باشد که همه این موارد نشان دهنده ولایت مداری بالای مردم گیلان است.photo_2016-09-26_14-02-46

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, حسین چراغی با تاکید بر ضرورت حفظ دستاوردهای دفاع مقدس اظهار کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت کم رنگ شود یعنی اینکه در مسیر انتظار دشمن حرکت کردیم.

وی وظیفه مسئولان را حفظ فرهنگ شهادت و ایثارگری دانست و گفت: رسانه ها، مردم و سازمان ها وظیفه دارند این فرهنگ را حفظ کنند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان جبهه نفاق و استکبار با شکلی جدید در منطقه ظهور کرده و هدف آن به دنبال سقوط آرمان های جمهوری اسلامی است.

چراغی گفت: عنصر توکل و اعتقاد به خداوند موجب شد جنگ تحمیلی در تاریخ معاصر بی نظیر باشد.

وی افزود: فرهنگ شهادت و ایثار هنوز در جامعه ما حضور داشته و گیلان بیست شهید مدافع حرف به جهان اسلام هدیه کرده است و به برکت خون شهدا در مسیر و هدف انقلاب حرکت کنیم تا به صاحب اصلی آن هدیه کنیم.

جنگ تحمیلی متعلق به فرد و گروهی خاصی نیست

photo_2016-09-26_14-02-31سرهنگ عباس بایرامی در این مراسم اظهار کرد: با پاسداشت دفاع مقدس زوایای پنهان را به همگان نشان دهیم.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه قدس گیلان مولفه اصلی جنگ را ایمان و توکل به خدا دانست و اظهار کرد: جنگ تحمیلی متعلق به فرد و گروهی خاصی نیست و ۸ سال دفاع مقدس ایرانیان را در جهان سربلند کرد که این دستاورد بزرگی است.

وی افزود: در دفاع مقدس با متحد تمام مذهب ها و مردم را شاهد بودیم که نمونه آن شهدای ارمنی، مسیحی و یهودی،شیعه و سنی ایرانی داشتیم. هدف را بشناسیم، انسجام ملی را به خوبی اثبات کنیم، دفاع مقدس یک مدل از فرهنگ و علم است.

بایرامی گفت: مردم تشنه فرهنگ دفاع مقدس هستند که نمونه آن فصل شیدایی بود.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه قدس گیلان یادآور شد: نگاه جهادی باید سرلوحه تمام مسئولین در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی قرار گیرد.

وی در پایان یادآور شد: عمق استراتژیک کشور از مرزها به بیرون رفته که باید قدردان آن باشیم.

tel final1

Share