از احداث سالن بحران تا مهمانسرا؛

۶۰ میلیارد تومان بودجه پیشنهادی شهرداری کومله در سال ۱۴۰۲

منوچهر مهدی‌پور شامگاه پنجشنبه با ارائه بودجه پیشنهادی شهرداری کومله در سال ۱۴۰۲، اهدافی را که در بودجه ۶۰ میلیارد تومانی تقدیم شورای شهر شده است را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی‌پور شامگاه پنجشنبه با ارائه بودجه پیشنهادی شهرداری کومله در سال ۱۴۰۲، اهدافی را که در بودجه ۶۰ میلیارد تومانی تقدیم شورای شهر شده است را تشریح کرد و گفت: تکمیل ساختمان اداری شهرداری، اتمام حسینیه آرامستان، آماده‌سازی خیابان شهدا و اتصال آن به استخرکومله، ادامه کارهای عمرانی مجموعه گردشگری نگین سبز کومله، احداث مهمانسرا پارک سلامت لات محله کومله، ایجاد سه سایت ورزشی، اجرای طرح جامع کومله و احداث سالن بحران در بودجه پیش بینی شده است.
شهردار کومله تاکید کرد: بودجه پیشنهادی سال  ۱۴۰۲ از سوی شهرداری کومله نسبت به سال گذشته بیش از ۱۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد، این در حالی است که ۶۰ درصد بودجه جاری و ۴۰ درصد بودجه عمرانی است.
مهدی پور با اشاره به اینکه در تلاش هستیم درجه شهرداری این شهر را از پنج به هفت برسانیم، یادآور شد:   از تک تک اعضای شورای شهر، مشارکت مردم فهیم شهر کومله و پرسنل زحمتکش شهرداری تشکر و قدردانی می کنم.

Share