شهردار کومله خبر داد؛

جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می شود | پیش بینی پذیرایی از ۴ هزار نفر گردشگر

مهدی پور گفت: امسال پس از گذشت دو سال از شیوع کرونا جشنواره بهار نارنج با موافقت ستاد کرونا شهرستان و مصوبه شورای شهر کومله در تاریخ ۱۵ اریبهشت این جشنواره برگزار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی‌پور شهردار کومله در گفتگو با دیارمیرزا در مورد آخرین وضعیت برگزاری جشنواره بهار نارنج گفت: امسال پس از گذشت دو سال از شیوع کرونا جشنواره بهار نارنج با موافقت ستاد کرونا شهرستان و مصوبه شورای شهر کومله در تاریخ ۱۵ اریبهشت این جشنواره برگزار شود.

مهدی‌پور با اشاره به این مطلب که در تلاش هستیم تبلیغات این جشنواره در سطح ملی صورت بگیرد، گفت: پیش بینی ما این است که امسال با توجه به دو سال وقفه در برگزاری این جشنواره پذیرای بالغ بر ۴ هزار گردشگر باشیم.

وی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای پذیرایی گردشگران در نظر گرفته شده، افزود: هشتمین دوره جشنواره بهار نارنج در شهر کومله برگزار می‌شود و این شهر به دیار بهار نارنج شهرت دارد.

شهردار کومله افزود: برای این جشنواره بالغ بر ۳۰ غرفه را پیش بینی کردیم. کلیه برنامه‌های سنتی شامل لافندبازی، کشتی گیری محلی و طناب کشی و…استقبال خواهیم کرد و از تولید کننده برتر بهار نارنج نیز تقدیر خواهد شد.

Share