شهردار کومله خبر داد؛

۱۷ پروژه عامل المنفعه شهرداری کومله به بهره برداری می رسد

شهردار کومله با بیان اینکه ۱۷ پروژه عامل المنفعه شهرداری کومله به بهره برداری می رسد، افزود: برای این پروژه ها بیش از ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار کومله در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با تبریک ایام دهه فجر به افتتاح ۱۷ پروژه عامل المنفعه اشاره کرد و گفت: این پروژه ها شامل نهضت آسفالت به وسعت ۴۵ هزارمتر مربع، لوله گذاری بطول ۳۵۰۰ متر، جدول گذاری بطول ۶۵۰۰ متر، پالت گذاری به وسعت ۳۵ هزار مترمربع، احداث پیاده راه سلامت به طول ۱۴۰۰ متر، نورپردازی احداث میدان جدیدالحداث امام خمینی در میدان شهر، سن نمایش برای مناسبت های مختلف، احداث سکوهای نمایشگاهی در پارک ۱۳ بدر شهید رزاقی است.

منوجهر مهدی پور افزود: برای این پروژه ها بیش از ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

سربرست فرمانداری شهرستان لنگرود نیز با ابراز رضایتمندی از تلاش شهردار کومله جهت رشد و توسعه این شهر اظهار داشت: باتوجه به برسی های به عمل آمده مشخص است که شهر کومله چشم انداز روشنی دارد.

محمدرضا جلالی با اشاره به وفاق و همدلی اعضای شورا و شهردار کومله گفت: مدیریت شهری به دنبال امتیاز گرفتن برای رشد و توسعه این شهر است.

وی افزود: کومله با همت و تلاش شهرداری تواند به قطب گردشگری تبدیل شود و این بستر در این شهر فراهم است و نیاز به فراخوان سرمایه گذار دارد.

Share