از هفته هجدهم رقابت‌ها

شکست سپیدرود رشت در یک دیدار خانگی با جنگ روانی سیدمحمد حسینی

از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دو جام آزادگان فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع نیروی زمینی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دو جام آزادگان فوتبال کشور دو تیم سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

ابوالفضل عباسی، صادق صادقی، رضا عاشوری، میثم فردوسی، امیر پاکدل چوبری، روح‌الله باقری، شاهین ملکی، مهدی تقوی، پیام ملکیان، امیرحسین صالحی و میعاد یزدانی بجارسری بازیکنانی هستند که با صلاحدید فرشاد پیوس برای ارتش سرخ گیلان به میدان رفتند.

همچنین ابراهیم مرادی، رضا حبیب‌زاده، مهیار جباری، وحید نورمحمدی، امیرحسین اسماعیل‌زاده، عقیل عنافچه، حسام پورهاشم، رضا محمدی فزونی، حسین شاوردی، امیرحسین جولانی بجندی و علی ملایی با سرمربی‌گری امیررضا اکبری ابهری برای نیروی زمینی ایالات تهران بازی کردند.

دروازه سپیدرود خیلی زود باز شد و امیرحسین اسماعیل‌زاده در دقیقه ۹ بازی توانست برای نیروی زمینی تهران گلزنی کرد.

با وجود اینکه سپیدرود بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت اما موقعیت‌های نیروی زمینی خطرناک‌تر بود و پس از گل نیز یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند.

بازیکنان نیروی زمینی تهران به دفعات متعددی خود را بر روی زمین انداختند و وقت بازی را به عناوین مختلف گرفتند.

در ابتدای نیمه دوم سه تعویض برای سپیدرود صورت گرفت و میلاد پورصف‌شکن جایگزین میثم فردوسی، رضا مستعلی‌پور پورپته‌رودی به‌جای روح‌الله باقری همچنین میلاد کرمانی مقام جایگزین شاهین ملکی شدند.

سیدمحمد حسینی، دروازه بان سابق سپیدرود و مربی دروازه‌بان‌های فعلی نیروی زمینی در کمال تعجب بارها با حرکات ناشایست قصد داشت جو بازی را بهم بزند که با اعتراض هواداران سپیدرود رشت مواجه شد!

سپیدرود باز هم دست به تعویض زد و راستین تنهایی جایگزین میعاد یزدانی همچنین مهیار نوری بجای نیما پاکدل وارد زمین شدند که می‌شود گفت با این دو تعویض پنجاه درصد بازیکنان سپیدرود (به غیر دروازه‌بان) تعویض شدند.

ارتش سرخ گیلان در دقیقه ۷۷ بازی می‌توانست به گل دست یابد اما باز هم این حمله نیز ثمری نداشت و توپ پس از مشت دروازه‌بان نیروی زمینی به تیرک دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۹۰ بازی پنالتی به سود سپیدرود گرفته شد که میلاد پورصف‌شکن گل مساوی را برای سپیدرود وارد دروازه حریف کرد.

در دقیقه دوم وقت‌های اضافی بازی نیروی زمینی یک شانس گلزنی را از دست داد و شوت بازیکن این تیم به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

در لحظات پایانی بازی سپیدرود رشت گل دوم بازی را دریافت کرد و در یک بازی خانگی دیگر نیز ناکام ماند و با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

پس از دریافت گل سیدمحمد حسینی به سمت جایگاه ویژه و خبرنگاران توهین کرد و پس از بازی نیز به سمت هواداران سپیدرود رفت و آنها را تحریک کرد.

Share