از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم صورت گرفت؛

سومین شکست پیاپی سپیدرود رشت و پیروزی چوکای تالش در خانه

از هفته بیست و سوم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم شهرداری بندرعباس و سپیدرود رشت در ورزشگاه خلیج فارس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید همچنین چوکای تالش در خانه از سد رقیب خود گذشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و سوم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم شهرداری بندرعباس و سپیدرود رشت در ورزشگاه خلیج فارس به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به سود میزبان به پایان رسید.

سپیدرود رشت با ترکیب رضا ناصری، پرهام جوادی، میلاد نجفی، علی ربیع زاد، اویس کردجهان، پویا عزیزپور، آرین نصیری نژاد، سبحان سحرخیز، حسین آفرین زاد، رضا عاشوری و حکیم حزباوی‌پور پا به میدان گذاشت.

همچنین مهدی خسروی، ایوب چمن، ادریس کوچکی، محمد مدملیسی، محسن طیبی، معین رنجبریان، علی خبر، یاشار اسدنژاد، علیرضا اسلامی، امیرحسین قویدل و هادی دهقانی برای شهرداری بندرعباس بازی کردند.

گل‌های بازی را ادریس کوچکی، علی اسلامی و ایوب چمن در دقایق ۱، ۴۱ و ۴۷ برای شهرداری بندرعباس همچنین رضا عاشوری و ماهان سروی
در دقایق ۱۷ و ۹۰ برای سپیدرود رشت به ثمر رساندند.

چوکای تالش دیگر تیم گیلانی در ادامه روند موفقیت‌های خود در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف آبی‌پوشان تهران رفت که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود چوکا به پایان رسید تا این تیم بیش از پیش شانس صعود به لیگ دسته اول را داشته باشد.

Share