دیارمیرزا گزارش می‌دهد؛

سپیدرود رشت نیازمند جلسه فوری مسئولان ورزش گیلان | به تیم با ریشه استان توجه ویژه کنید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دهم اسفند ماه سال گذشته (۱۴۰۱) پس از حواشی بوجود آمده و از بین رفتن شانس صعود سپیدرود به لیگ دسته اول که موجب درگیری هواداران این تیم با علی نظرمحمدی سرمربی تیم و اقوام وی شد، داریوش بهشتی به عنوان مالک جدید باشگاه سپیدرود معرفی شد البته باید گفت که انتقال باشگاه به بهشتی به صورت کامل صورت نگرفته است.

بهشتی که سابقه حضور در ملوان بندرانزلی را نیز در کارنامه دارد و در این باشگاه کارنامه قابل قبولی از خود بجای نگذاشته است، گفته می‌شود این‌بار توسط سید مهدی آقازاده که سابقه مدیرعاملی باشگاه سپیدرود را دارد و هم‌اکنون در باشگاه همشهری این تیم یعنی داماش در حال فعالیت است، به رشت آمد و مالک باشگاه سپیدرود شد.

اینکه قضاوتی زودهنگام در خصوص بهشتی کنیم کاری نادرست است اما باید این موضوع را نیز بیان کرد که در این فرصت اندک به برخی از وعده‌های خود عمل نکرده است، تا جاییکه حتی تیم برای سفر به اهواز و بازی با فولاد نوین دچار چالش شد و طبق شنیده‌های خبرنگار دیارمیرزا بلیط پرواز رفت و تعدادی بلیط پرواز برگشت نیز توسط یکی از دوستداران تیم که سابقه درخشانی در کمک به ارتش سرخ گیلان دارد تهیه شد.

نکته بعدی که نباید از آن غافل شد، عدم همراهی بازیکنان با مدیریت جدید است که نتیجه آن را می‌توان با انتشار فیلم حضور بازیکنان پشت نیسان توسط «آرمین منفرددوست» که منتشر شد، مشاهده کرد تا جایکه ضربه‌ای دیگر به آبروی ارتش سرخ گیلان و فوتبال استان بود.

اینکه بازیکنان با نیسان به سمت فرودگاه بروند مسلماً کار درستی نیست اما داستان از این قرار بود که ماشین در حین انتقال بازیکنان به فرودگاه، خراب می‌شود و برای اینکه بازیکنان به موقع به پرواز برسند مجبور به استفاده از نیسان می‌شوند. هرچند انتقال بازیکنان به فرودگاه با نیسان را به هیچ نوعی نمی‌توان توجیه کرد اما این ماجرا و انتشار این فیلم همانطور که گفته شد، نشان دهنده‌ عدم هماهنگی و همدلی لازم بین بازیکنان و مدیریت جدید باشگاه دارد.

طی سال‌های اخیر سپیدرود رشت بارها بابت رفت و آمدهای مدیریتی آسیب‌های زیادی دیده است. اثرات حضور علی کریمی، جواد تن‌زاده، کیومرث بیات، علیرضا نوید و… هنوز پابرجاست. از مسئولین ورزش استان انتظار می‌رود با برگزاری جلسه فوری مشکلات فعلی سپیدرود را از منظر مختلف حقوقی و ورزشی بررسی کرده و توجه ویژه‌ای به این باشگاه ریشه‌دار گیلان داشته باشند تا ارتش سرخ گیلان در زمان حضور داریوش بهشتی بار دیگر از چاله‌ای به چاه نیفتد. علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد.

Share