از هفته ششم لیگ دسته دوم کشور صورت گرفت؛

تساوی خانگی سپیدرود مقابل نیروی زمینی با چاشنی بدشانسی!

از هفته ششم لیگ دسته دوم کشور، دو تیم سپیدرود رشت و نیروی زمینی در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته ششم لیگ دسته دوم کشور، دو تیم سپیدرود رشت و نیروی زمینی در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی مصطفی زینعلی، میلاد نجفی، رضا فخری(مهیار نوری)، اویس کردجهان، هومن مسعودی، علی ربیع‌زاد، حسین آفرین‌زاد(امیرحسین صالحی)، پویا عزیزپور، حسین حق‌شناس(پژمان ثباتی)، مبین رضاپور(سهیل ربیع زاده) و آرمان مردانی برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین محمد دریس، محمد مهدی‌پور(محمد صادقی)، علی حدادی‌فر، اکبر بختیاری، مهدی قنبری، محمدمهدی لطفی(داوود سعادتی)، امیرحسین طاحونی(فرشید محمدی)، علی غلامرضایی(علیرضا حضرتی)، اکبر کربلایی، امیرحسین اسکندری(یاشار احمدی) و وحید نورمحمدی برای نیروی زمینی بازی کردند.

در این بازی امیرحسین طاحونی در دقیقه ۴۱ برای نیروی زمینی گلزنی کرد و آرمان مردانی در دقیقه ۵۹ گل خورده را برای سپیدرود جبران کرد.

به گزارش دیارمیرزا، در دقیقه ۸۰ بازی یک ضربه پنالتی برای سپیدرود به دست آمده بود که دروازه‌بان نیروی زمین شوت حسین آفرین‌زاد را دریافت کرد.

البته این بازی حواشی کم نداشت و تیم نیروی زمینی پس از دریافت گل دست به اعتراض زد و بازی دقایقی طولانی به دلیل اعتراض این تیم به حضور هواداران در ورزشگاه، متوقف شد!

Share