بررسی ۱۹۲ پرونده در یازدهمین جلسه کمیسیون ماده ۵ گیلان در سالجاری

تصویب طرح جامع شهر رودسر در هفتمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان

هفتمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیر بنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و با حضور سایر دستگاه‌های عضو کارگروه مذکور برگزار و در این جلسه طرح جامع شهر رودسر مورد بررسی و جهت تصویب به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یازدهمین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان به ریاست موسی فکور، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و با حضور محمدرضا فلاحتگر، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و سایر اعضاء در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی گیلان برگزار شد.

گفتنی است: این جلسه با دستور کار بررسی پرونده‌های مورد درخواست شهروندان در شهرهای صومعه سرا، کلاچای، فومن، تالش، رودسر، بندرانزلی و غازیان، سیاهکل، لشت نشا، گوراب زرمیخ، شفت، رحیم آباد، آستانه اشرفیه، لنگرود، رضوانشهر، ماسال، تولم شهر، کوچصفهان، پره سر، احمدسرگوراب و لاهیجان آغاز به کار کرد و در نهایت منجر به صدور آراء کمیسیون در ۱۹۲ پرونده گردید.

همچنین هفتمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیر بنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و با حضور سایر دستگاه‌های عضو کارگروه مذکور برگزار و در این جلسه طرح جامع شهر رودسر مورد بررسی و جهت تصویب به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال گردید.

طرح‌های توسعه و عمران شهری به خصوص طرح‌های جامع به عنوان سند ۱۰ساله توسعه شهر توسط اداره کل راه وشهرسازی تهیه و با بررسی و اخذ نقطه نظرات کلیه ادارات من جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر بعنوان مجری طرح، تهیه شده و این طرح با رویکرد توسعه پایدار شهری و ایجاد درآمد‌های پایدار و رفع مشکلات شهروندان انجام و به شهرداری ابلاغ خواهد شد.

Share