فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در رودسر | متهم ۴۰ ساله به مرجع قضایی معرفی شد

سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در یکی از روستاهای این شهرستان در بخش رحیم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودسر از رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی در یکی از روستاهای این شهرستان در بخش رحیم‌آباد خبر داد.

سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است اظهار داشت: نیروی انتظامی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی به دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای بخش رحیم‌آباد اشاره کرد و افزود: تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی قضائی با کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، فردی ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و پرچین محصور کرده است.

این مقام انتظامی از معرفی متهم ۴۰ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارزش این اراضی را بیش از ۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ جوانمردی گفت: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

وی با تاکید بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با جرایم اقتصادی از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share