فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

۵ هزار متر مربع از اراضی ملی چابکسر رفع تصرف شد

سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر اظهار داشت: ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی بخش چابکسر این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی اظهار داشت: حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به دریافت خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی در روستای کیاور بخش چابکسر توسط فردی سودجو گفت: ماموران پلیس آگاهی رودسر برابر درخواست قضائی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر تصریح کرد: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد، فردی ۵ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را محصور کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با درخواست قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد افزود: کارشناسان ارزش اراضی رفع تصرف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ جوانمردی در پایان با تاکید بر عزم راسخ نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در برخورد با پدیده زمین‌خواری و متصرفان اراضی ملی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سودجویان و افراد فرصت‌طلب که درصدد تصرف جنگل‌ها و منابع طبیعی هستند به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

Share