فرزاد دلارام، فعال سیاسی - اجتماعی؛

مردم دیگر فریب وعده‌های دروغین را نمی‌خورند | رودسر و املش باتلاق پروژه‌های عمرانی است

فرزاد دلارام رییس سابق ادارات راه و شهرسازی رودسر و املش اظهار کرد: باتوجه به حجم بالای پروژه‌های نیمه کاره این ۲ شهرستان، رودسر و املش به باتلاق پروژه‌های عمرانی معروف شده اند.

فرزاد دلارام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرزاد دلارام با اشاره به پروژه‌های بر زمین مانده شهرستان‌های رودسر و املش اظهار کرد: سه کیلومتر از راه املش _ شلمان از سال ۸۶ تاکنون علی رغم وعده‌های بیشمار، نیمه تمام مانده است. همچنین مردم املش از بحث‌عدم اتمام کمربندی شهر املش نیز  هر روز متحمل مشکلات فراوانی می‌شوند.

وی تصریح کرد: آیا قرار است تا مردم رای بدهند که صرفا برای یک اقلیت نزدیک به برخی آقایان، کار شود؟!

این فعال سیاسی – اجتماعی با تاکید بر اینکه دیگر مردم فریب وعده‌های دروغین را نمی‌خورند، بیان کرد: همانهایی که فضای مجازی را فیلتر کردند از صبح تا شب در فضای مجازی حضور دارند و در حال تبلیغ خود هستند. مردم این تناقض‌ها را تشخیص می‌دهند.

دلارام با اشاره به وعده‌های بدون پشتوانه برخی افراد با تاکید بر اینکه قدرت فضای مجازی این است که دیگر نمی‌توانیم هر حرفی را بزنیم، یادآور شد: وقتی برخی می‌گویند اگر به من رای بدهید، سد پلرود به بهره‌برداری می‌رسد یعنی اینکه آن فرد فهم درستی از یک پروژه عمرانی ندارد. متاسف هستم که برخی عزیزان بدون تخصص و یا حتی تجربه مرتبط با حوزه عمران، با رها کردن موضوعات مرتبط با تحصیلات و تجربه کاری خود، فقط و فقط مشغول دادن وعده‌های بدون پشتوانه در حوزه عمران هستند که هیچ دانش و تجربه‌ای در آن ندارند و این امر نباید باعث گمراهی مردم شود.

وی در ادامه تشریح کرد: بنده به عنوان متخصص حوزه عمران عرض می‌کنم که بحث تکمیل پروژه سد پلرود در یک یا دو سال وعده کذبی است. هنوز بخش زیادی از کار سازه سد باقی مانده است. مهمتر از سازه فیزیکی سد، شبکه کانال‌های هدایت آب هستند که باید آب را توزیع و به مقاصد تعریف شده برسانند که در آن بخش هنوز کار چشمگیری انجام نشده! باید توجه داشته باشیم که صرفا ساخت سازه سد و جمع کردن آب پشت آن دردی از مردم درمان نمی‌کند و اتمام پروژه هم به حساب نمی‌آید.

دلارام با اشاره به مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان‌های رودسر و املش عنوان کرد: بخش کومله که چسبیده به املش است، بیمارستان نوساز تامین اجتماعی دارد اما مردم این ۲ شهرستان با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت از بیمارستانی که در شأن آن‌ها باشد محروم هستند.

رییس سابق ادارات راه و شهرسازی رودسر و املش اظهار کرد: باتوجه به حجم بالای پروژه‌های نیمه کاره این ۲ شهرستان، رودسر و املش به باتلاق پروژه‌های عمرانی معروف شده اند.

شهردار اسبق کلاچای با بیان اینکه من مطمئن هستم که هیچ روستایی نیست که بگوید مشکل زیربنایی و زیرساختی نظیر طرح هادی، کیفیت راه دسترسی، آب شرب، ضعف برق، آنتن دهی تلفن همراه و مسائل مشابه نداریم، افزود: از گلوگاه چابکسر به سمت رامسر که حرکت کنید وارد دنیای دیگری می‌شوید، آن‌ها مشکلات اولیه را رفع و دنبال توسعه محلی هستند و ما درگیر ابتدایی‌ترین مسائل.

دلارام در پایان صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد که به همت مردم شرایط به نحوی فراهم شود تا افراد متخصص وارد عرصه شده و سبب تغییرات مثبتی برای شهرستان‌های رودسر و املش گردند.

Share