امام جمعه آستارا:

مردم با انتخاب درست مجلسی در تراز انقلاب تشکیل دهند

امام جمعه آستارا گفت: در گام دوم انقلاب باید مردم با انتخاب درست و سنجیده مجلسی در تراز انقلاب تشکیل دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه آستارا با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات، حضور پرشور مردم را موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی و عهد و پیمان مجدد با امام و شهدا دانست و افزود: تغییر سرنوشت مردم و امت‌ها در دستان خودشان است و با انتخاب خوب و فرد اصلح می‌توانند آینده خوبی را برای کشور رقم بزنند.
وی با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به تبیین فرازهایی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی پرداخت و افزود: هر چند در برخی دولت‌ها کم کاری‌های فراوانی در زمینه رشد و پیشرفت صورت گرفت اما امروز بحمدلله از لحاظ رشد علمی و اقتصادی در جایگاه خوبی قرار داریم.
امام جمعه آستارا ادامه داد: باید موفقیت‌های و دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه روزها به خصوص در این روزهای مهم دهه فجر به اطلاع مردم رسانده شود تا مردم عزیز ما از اقدامات صورت گرفته و پیشرفت‌های به دست آمده آگاه شوند و تبلیغات سوء دشمنان بی‌اثر شود و این دقیقا معنای جهاد تبیین است.
باقری ارومی با اشاره به موفقیت‌های اخیر در عرصه فضایی و ارسال چندین ماهواره با موشک‌های ماهواره بر بومی به فضا و قرار گرفتن در مدارهای ۷۵۰ و ۴۵۰ کیلومتری زمین از بهت و حیرت دشمنان خبر داد و گفت: مهم‌ترین هدف در گام دوم انقلاب اسلامی رشد علمی و فناوری است که به خوبی در مسیر آن قدم بر می‌داریم.
امام جمعه آستارا حمله گروه‌های مقاومت به پایگاه آمریکایی برج۲۲ در منطقه مرزی اردن و سوریه و سکوت مقامات آمریکایی نسبت به جمهوری اسلامی ایران را یکی دیگر از نشانه‌های قدرت جمهوری اسلامی در منطقه دانست و گفت: آمریکایی‌ها در موضعی کاملا منفعلانه از بروز هر گونه جنگ و درگیری با جمهوری اسلامی اجتناب می‌کنند.
باقری ارومی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی که دریای سرخ را برای خود نا امن می‌بینید برای در امان ماندن از حملات انصارالله به کشتی‌های تجاری خود مسیر خشکی از امارات-عربستان و اردن را برای تبادلات تجاری خود جایگزین کرده است و این حمله به آنان این هشدار را داد که حتی در مسیر خشکی هم کاروان‌های تجاری شما در امان نخواهد بود.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور شایسته مؤمنان به خصوص جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف از عوامل برگزاری این مراسم معنوی سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، هیأت امنای مساجد و اداره آموزش و پرورش به خاطر برگزاری اعتکاف دانش آموزی قدردانی کرد.

Share