خطیب جمعه آستارا؛

جشنواره فیلم کن، یک جشنواره کاملا سیاسی است

باقری ارومی با بیان اینکه جشنواره فیلم کن، یک جشنواره کاملا سیاسی و فاقد شاخص های هنری لازم است آن را حیاط خلوت جریان های ماسونی برای اعتبار بخشی کاذب به آثارسینمایی مورد نظر خودشان و ترویج افکار غلط خود با استفاده از ابزار فیلم و سینما دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان آیاتی از قرآن کریم درخصوص تبیین و روشنگری به اهمیت جهاد تبیین جهت مقابله با تحریف و بیان روایت های نادرست پرداخت.

خطیب جمعه آستارا با تسلیت سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، تحریف امام را یکی از خطرات جامعه امروز عنوان کرد و افزود: دشمن سعی دارد، اندیشه امام، شخصیت امام و روش و الگوی مدیریتی حضرت امام را تحریف کند تا ارزشها و آرمانهای مقدس و الهی انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه اگر شخصیت امام راحل عظیم الشأن را برای جوانان و نسل امروز به درستی معرفی نکنیم، دشمن آن امامی را که دوست دارد به جوانان معرفی خواهد کرد و برای این کار از القای هیچ شبهه وهیچ تلاشی فروگذار نمی کند و تمام عوامل خارجی و داخلی خود را نیز به کار گرفته است.

باقری ارومی با بیان اینکه اندیشه امام و آرمانهای انقلاب همگی برخاسته از اندیشه پاک الهی و بر اساس تعالیم اسلام ناب محمدی که مسیر حلال و حرام آن تا روز قیامت مشخص وثابت است می باشد، افزود: کسانی که به دنبال تحریف امام هستند می خواهند انقلاب را از مسیر توحیدی و طاغوت ستیز خود منحرف کنند تا به منافع زودگذر خود دست یابند.

امام جمعه آستارا با تقدیر از برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توقیف دو کشتی نفتکش یونانی، اقدام متقابل در برابر دزدی آشکار دریایی یونانی ها در توقیف نفتکش ایرانی در چند ماه گذشته را نشان از قدرت اقتدار و دست برتر جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا و پیام هشداری برای بدخواهان و دشمنان نظام دانست.

 باقری ارومی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر رئیس جمهور تاجیکستان به کشورمان پس از نه سال پرداخت و افزود: توجه به کشورهایی که از لحاظ جغرافیایی و سیاسی نزدیکی بیشتری با ما دارند در روابط اقتصادی و فرهنگی نیز می تواند سودمند تر باشد و باید از این فرصت ها به بهترین نحو استفاده کرد.

خطیب جمعه آستارا در پایان ضمن محکوم کردن فیلم «عنکبوت مقدس» هدف از ساخت این فیلم که با کمک های مالی برخی موسسات سینمایی خارجی تولید شده است را ایجاد ایرانی هراسی و اسلام هراسی و نشان دادن چهره نا مناسب از کشورمان و باورهای دینی مسلمانان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم کن، یک جشنواره کاملا سیاسی و فاقد شاخص های هنری لازم است آن را حیاط خلوت جریان های ماسونی برای اعتبار بخشی کاذب به آثارسینمایی مورد نظر خودشان و ترویج افکار غلط خود با استفاده از ابزار فیلم و سینما دانست.

Share