با پیروزی بر شهر راز شیراز

صعود ملوان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در رقابت‌های جام حذفی کشور مقابل شهر راز شیراز به برتری رسید و این تیم را حذف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیمهای فوتبال ملوان و شهرراز شیراز عصر جمعه در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی در حضور حدود چهارهزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

تیم فوتبال ملوان در نیمه نخست این بازی، برتری محسوسی نسبت به حریفش داشت و در دقیقه ۲۶ آرمان اکوان بازیکن این تیم توانست با یک ضربه سر دروازه تیم شهرراز شیراز را باز کند تا این نیمه با برتری ملوانان خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم تیم شهرراز شیراز بازی بهتری را نسبت به نیمه نخست به نمایش گذاشت و چند فرصت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما این فرصتها تبدیل به گل نشد تا در نهایت این دیدار به سود ملوان خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه را پوریا افشاریان با کمکهای حمیدرضا افشون و علی فراهانی برعهده داشتند که در جریان این دیدارآرمان اکوان از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ترکیب حبیب فرعباسی، پدرام قاضی پور، آرمان اکوان(دقیقه ۷۸ میلاد باقری)، محمد طیبی، حسین صادقی، پوریا پورعلی، مهران احمدی، محمد عمری(دقیقه ۶۰ مسعود زائرکاظمینی)، ابوذر صفرزاده، رضا جعفری، سهیل فداکار(دقیقه ۷۸ مهدی موقری) و با سرمربیگری مهدی تارتار مقابل شهرراز شیراز قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال شهرراز شیراز با ترکیب مهرداد بشاگردی، جواد نصیر، رضا آقابابایی، میلاد احمدی، مرتضی خراسانی، پیمان نامور، روح الله صفریان پو، کمال الدین نیکخوی، محمد قنبری، کیخسرو سیاه پور، علی آل کثیر و با سرمربیگری ستار زارع رو در روی ملوان قرار گرفت.

تیم فوتبال ملوان با این پیروزی به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی کشور صعود کرد و تیم شهرراز شیراز نیز با این شکست از گردونه رقابتهای جام حذفی کنار رفت.

Share