سرمربی ملوان بندرانزلی:

تارتار: چالش بالای جدول را بیشتر از چالش میان جدول دوست داریم

سرمربی ملوان بندرانزلی ابراز امیدواری کرد شاگردانش در بازی با شمس‌آذر با تمرکز بالا به میدان بروند و گفت: امیدواریم تمام نکات تاکتیکی از سوی بازیکنان رعایت شود و کم اشتباه باشیم تا سه امتیاز را به دست بیاوریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی مقابل شمس‌آذر قزوین اظهار کرد: بازی فردا مانند تمام بازی‌های این فصل سخت و نفس‌گیر است. بازی‌های امسال قابل پیش‌بینی نیستند و این کار همه را سخت کرده است. مثلا همین شمس‌آذر که تراکتور را در تبریز شکست داده، در قزوین مقابل هوادار شکست می‌خورد. این نشان می‌دهد که امسال لیگ سختی خواهیم داشت. ما چالش بالای جدول را بیشتر از چالش میان جدول دوست داریم. امیدوارم با تمریناتی که انجام دادیم، شمس‌آذر را به هیچ وجه دست کم نگیریم، تمام نکات تاکتیکی از سوی بازیکنان رعایت شود و کم اشتباه باشیم تا سه امتیاز را به دست بیاوریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا محروم یا مصدوم دارند، گفت: خدا را شکر محروم نداریم. با وجود دکتر صیاد و همکاران آن‌ها خیلی از مشکلات را حتی با امکانات کم مرتفع می‌کنیم. از کادر پزشکی خیلی تشکر می‌کنم که شبانه‌روز خود را برای سلامتی بازیکنان گذاشته‌اند و امیدوارم جواب زحمات این عزیزان را با بازی خوب فردایمان بدهیم. مصدومی نداریم.

تارتار درباره وقفه‌های لیگ برتر گفت: واقعا کار را برای تیم‌هایی مانند ملوان سخت کرده است. ما در این تعطیلات سعی کردیم بازی تدارکاتی داشته باشیم اما نتوانستیم. تیم‌های هم‌استانی ما درگیر لیگ یک و دو بودند و هزینه سنگینی داشت که در شهرهای دیگر بازی کنیم. مجبور شدیم که بازی درون‌تیمی داشته باشیم تا شرایط جسمانی را حفظ کنیم. امیدوارم بچه‌های ما با تلاش همیشگی خود این کمبود را جبران کنند و با تعصب‌شان نوسان برگزاری مسابقات لیگ برتر را بپوشانند. امیدوارم بچه‌ها به خود اعتماد داشته باشند ولی مغرور نشوند.

سرمربی ملوان درباره برنامه‌های شمس‌آذر روی ضد حملات گفت: بله آن‌ها تیم بسیار سریعی هستند. تیمی هستند که عناصر سرعتی در خط حمله دارند و امشب هم آنالیز نهایی را داریم. خیلی باید با تمرکز بازی کنیم و بی‌مهابا حمله نکنیم. اگر بچه‌ها هوشمندانه عمل کنند ضمن احترام برای تیم خوب شمس‌آذر و آقای دقیقی، می‌توانیم برنده باشیم. امیدوارم در آینده به غیر از بازی فردا موفق باشند.

او درباره اینکه چه صحبتی با هواداران دارد، گفت: نیازی به گفتن ما نیست. آنقدری عاشق تیم هستند خیلی از آن‌ها پشت درهای ورزشگاه می‌مانند. می‌دانم ورزشگاه را پر می‌کنند و تمام بلیت‌ها را خریداری کرده‌اند. مثل بعضی از تیم‌ها نیستیم که تبلیغ کنیم به ورزشگاه بیایید، از آن‌ها می‌خواهیم که افرادی که بلیت خریده‌اند به ورزشگاه بیایند و دوست نداریم هوادار ما پشت در بمانند. این را می‌دانیم که مسئولان به فکر ساخت یک ورزشگاه بزرگتر برای این هواداران خوب هستند.

Share