ادعای قبلی هیات فوتبال تالش مبنی بر تائید میزبانی صحت نداشت

تهدید چوکا به عدم حضور مقابل تراکتور؛ از محمدیاری اصرار و از فدراسیون انکار

مدیر روابط‌عمومی هیئت فوتبال گیلان گفت: احتمالاً تیم فوتبال چوکا تالش در مسابقه امروز خود در مقابل تراکتور حاضر نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده تالش به جز ورزشگاه خانگی خود، حاضر نیست در محل دیگری از تراکتور میزبانی کند.

جلال تفرشیان مالک باشگاه چوکا تالش طی نامه‌ای به ریاست هیات فوتبال استان گیلان رسما اعلام کرد با توجه به اعلام قبلی میزبانی تیم فوتبال چوکا تالش از تراکتور تبریز در استادیوم پوریای ولی تالش، چنانچه محل برگزاری بازی به جز استادیوم پوریای ولی باشد، تیم فوتبال چوکا که حق مسلم میزبانی در این بازی را دارد، در محل دیگر جهت برگزاری بازی حاضر نمی‌گردد.

همچنین نماینده باشگاه چوکا در نشست هماهنگی دیدار مقابل تراکتور حاضر نشد تا احتمال انصراف عقاب‌ها از حضور برابر شاگردان پاکو خمز، جدی‌تر از قبل به نظر برسد.

پیش از این اعلام شده بود دیدار چوکا – تراکتور در جام حذفی از ساعت ۱۴:۰۰ روز ۱۹ بهمن در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

حضور چوکا در بازی برابر تراکتورسازی در هاله ای از ابهام

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، جلسه هماهنگی دیدار چوکا تالش و تراکتورسازی تبریز (از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران) با حضور مسوولین برگزاری مسابقه و نماینده باشگاه تراکتورسازی برگزار شد.

با توجه به عدم حضور نماینده باشگاه چوکا، طبق آیین نامه برگزاری مسابقات با امضای صورتجلسه هماهنگی بازی راس ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ١٩ بهمن در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

پیش از این باشگاه چوکا با ارسال نامه‌ای به هیات فوتبال استان گیلان و سازمان لیگ از عدم شرکت در مسابقه به غیر از ورزشگاه خانگی خود (پوریای ولی تالش) تاکید کرده بود وحضور تیم فوتبال چوکا تالش در بازی فردا در هاله ای از ابهام است.

ادعای مسئولان صحت نداشت

پس از آن رئیس هیات فوتبال تالش مدعی موافقت سازمان لیگ فوتبال با میزبانی تیم چوکا در بازی جام حذفی با تراکتور تبریز در تالش شده بود که مشخص شد این ادعا صحت ندارد.

همچنین حسن محمدیاری نماینده تالش در مجلس نیز ادعا کرده بود این ورزشگاه از امکانات لازم برخوردار است و با پیگیریهای صورت گرفته این اقناع صورت گرفته که بازی چوکا و تراکتور در تالش برگزار شود.

محمدیاری گفته بود که در همین خصوص با وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ صحبت کرده و دوستان قانع شده اند که در هیچ زمانی در تالش ناامنی وجود نداشته و ۱۰۰ میلیارد تومان برای زیرساختهای پوریای ولی تالش هزینه شده است.

دانلود

 

Share