لیگ دسته اول؛

حسن اشجاری سرمربی چوکا شد | بازگشت آقای مربی به قلعه عقاب ها

اشجاری بار دیگر به نیمکت چوکا بازگشت تا هدایت این تیم را عهده‌دار شود. چوکا تالش از ۴ بازی خود در لیگ دسته اول تنها ۳ امتیاز کسب کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از “ورزش سه”، حسن اشجاری که موفق به صعود با چوکا با عنوان قهرمانی فصل گذشته به لیگ دسته اول شده بود، بار دیگر به عنوان سرمربی کار را به همراه این تیم استارت خواهد زد.

سرمربی محبوب تالشی‌ها که فصل فوق‌العاده‌ای را در این تیم با دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ دسته دوم و صعود دوباره به لیگ آزادگان پشت سر گذاشته بود، به واسطه برخی مشکلات ترجیح داد که از جمع سبزپوشان جدا شود.

مدافع اسبق استقلال، ملوان و تیم‌ملی که طی فصول اخیر نشان داده از حیث فنی شرایط فوق‌العا‌ده‌ای را به واسطه صعود روی‌ نیمکت تیم‌های مختلف دنبال می‌کند، اکنون در هفته پنجم این رقابت‌ها بار دیگر به قلعه عقاب‌ها بازگشته و امیدوار است این تیم محبوب را بار دیگر در مسیر موفقیت قرار دهد.

گفتنی است، چوکا تالش از ۴ بازی خود تنها ۳ امتیاز کسب کرده است.

محمد نصرتی نیز که پیش از این جانشین اشجاری شده بود تنها پس از چند هفته حضور در تالش به دلیل عدم تحقق وعده ها از این تیم کناره گیری کرد و حالا مجددا اشجاری به چوکا برگشته است.

Share