حسن محمدیاری نماینده تالش؛

اتفاقات بازی چوکا و سایپا حکایت از فساد در فوتبال دارد | غیرت تالشی به میان بیاید

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، اتفاقات و حواشی بازی چوکای تالش و سایپا را از مصادیق فساد در فوتبال عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن محمدیاری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با خیرین جهت جمع‌آوری کمک مالی برای حمایت از تیم چوکا با بیان اینکه شاهد حق کشی تیم چوکا در مقابل سایپا بودم، اظهار کرد: اتفاقات بازی چوکا در برابر سایپا از فساد در فوتبال حکایت دارد، کسانی که حق جوانان تالشی را ضایع کردند باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم با احساسات مردم نجیب تالش بازی شود، افزود: این مردم با همه مشکلات پای کار هستند و این حق آنان نیست که این‌گونه با حداقل دلخوشی آن‌ها رفتار شود.

وی با بیان اینکه با سقوط چوکا به دسته پایین تر به ما خسارت مالی و معنوی وارد می شود، افزود: به لحاظ هوادارچوکا در لیگ دسته اول پرطرفدارترین تیم است.

محمدیاری یادآور شد: برای ۶ بازی پیش رو حدود ۲ میلیارد تومان نیاز داریم و اگر تیم در لیگ یک ماندگار شود باید یک فکر اساسی برای مالکیت و اسپانسرینگ تیم شود.

نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر با بیان اینکه ۶ ماه است با دو اپراتور بزرگ کشور رایزنی شده است، افزود: طی این ۶ماه علی رغم اینکه تکالیف قانونی دارند تا در حوزه های اجتماعی هزینه کنند اما یک ریال هم به چوکا پرداخت نکردند.

محمدیاری با بیان اینکه امروز نیاز داریم که غیرت تالشی به میان بیاید، یادآور شد: چوکا متعلق به مردم تالش است و وابسته به هیچ شخصی نیست.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر نورزاد امام جمعه شهرستان نیز  گفت: تیم فوتبال چوکا از تیم‌های با سابقه و مورد علاقه مردم تالش بوده که باید مورد حمایت قرار بگیرد.

وی افزود: همچنین ورزشگاه پوریای ولی شهرستان استانداردهای لازم را با کمک نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل ورزش و جوانان استان برای برگزاری بازیهای این تیم در لیگ یک فراهم شده است.

وی با اشاره به وضعیت تیم فوتبال چوکا و ماندن در لیگ دسته اول کشور از خیرین خواست، با توجه به منابع مالی خود، تیم چوکای تالش  را مورد حمایت خود قرار داده  تا این تیم بتواند در شش مسابقه باقی مانده از مسابقات را بدون دغدغه مالی و با موفقیت پشت سر بگذارد.

کیا عاشوری فرماندار تالش نیز گفت: تیم در سالیان اخیر با مسائل و مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده که در روحیه بازیکنان و عملکرد تیم نیز بی‌تاثیر نبوده است، تلاش می کنیم با همکاری و هم دلی این تیم محبوب با هواداران پرشور که یکی از پرطرفدارترین تیم در لیگ کشور مطرح شده و همچنین به قلعه عقاب‌ها معروف است در لیگ دسته اول بماند تا در فصل جدید با تدابیر لازم و برنامه ریزی منسجم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کنیم.

گفتنی است تیم فوتبال چوکای تالش به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی در طول فصل جاری با مشکلات بسیاری مواجه بوده و هم اکنون با ۱۸ امتیاز در قعر جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور جای دارد و خطر سقوط به شدت این تیم را تهدید می‌کند.

Share