از هفته هفتم لیگ دسته دوم کشور صورت گرفت؛

فحاشی علیه گیلک‌ها در روز تساوی سپیدرود مقابل نفت گچساران | چوکا حریف خود را در هم کوبید

تیم چوکای تالش در ورزشگاه پوریای ولی این شهر به مصاف تیم قعرنشین لیگ، یعنی ایرانجوان بوشهر رفت که این بازی در پایان با نتیجه پرگل سه بر صفر به سود چوکا به پایان رسید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته هفتم لیگ دسته دوم کشور، دو تیم نفت‌ و گاز گچساران و سپیدرود رشت در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

مصطفی زینعلی، میلاد نجفی(مهرشاد نصیری)، سجاد شهداد، مهیار نوری، اویس کردجهان، هومن مسعودی، علی ربیع زاد، امیرحسین صالحی، پویا عزیزپور، حسین حق‌شناس(محمد لطفی) و آرمان مردانی(علی بیجاری) در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

همچنین جعفر ساکی، روزبه آروانه، رضا نجاری، داریوش بخت، حمید جرفی(محمد پورسواریان)، بهنام برهانی منش، هانی تمیمی نژاد، ماجد گنیوری(جلیل پناهی)، کیوان یاراحمدی(معین راشدی)، ساسان شیرمردی و فرشید علیزاده برای نفت و گاز گچساران بازی کردند.

در این بازی آرمان مردانی در دقیقه ۶۰ برای سپیدرود و داریوش بخت در دقیقه ۷۷ برای نفت و گاز گلزنی کردند.

گفتنی است در دقیقه ۸۳ بازی حسن اشجاری سرمربی تیم سپیدرود رشت در اعتراض به حضور هواداران تیم حریف در ورزشگاه از زمین بازی اخراج شد! این در حالی است که در تمامی بازی‌های تیم‌های گیلانی هواداران به زور از ورزشگاه به بیرون هدایت شدند و تا خارج نشدن کامل هواداران بازی شروع نمی‌شد!

در حالی که در بازی برابر نیروی زمینی داور بیش از ۳۰ دقیقه از بازی را برای چند نفر تماشاگر متوقف کرد اما ناظر و داور مسابقه با گچساران در جواب اعتراض تیم سپیدرود برای خروج هواداران غیر مجاز، سرمربی سپیدرود را با کارت قرمز جریمه کرد.

همچنین توهین‌های زشت هواداران نفت و گاز گچساران به تیم سپیدرود و مردم گیلان از ابتدا تا انتهای بازی ادامه داشت.

چوکا حریف خود را در هم کوبید

در بازی دیگر لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم چوکای تالش در ورزشگاه پوریای ولی این شهر به مصاف تیم قعرنشین لیگ، یعنی ایرانجوان بوشهر رفت که این بازی در پایان با نتیجه پرگل سه بر صفر به سود چوکا به پایان رسید.

حسین حیدری، حمید خدابنده لو و سید علی یحیی زاده در این بازی برای چوکا گلزنی کردند.

گفتنی است در این بازی به مانند سایر بازی‌هایی که در گیلان برگزار می‌شود ناظر بازی بین دو نیمه به دلیل هواداران چوکا اجازه برگزاری بازی را نداد و تا خروج کامل هواداران بازی متوقف بود و بازی با تأخیر زیادی شروع شد!

 

Share