در جمع خبرنگاران عنوان شد

تا هفته آینده تکلیف مالکیت باشگاه چوکا مشخص می‌شود

هادی صادقی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی چوکا در پاسخ به این سوال که چه کسی مالک چوکاست؟ گفت: یکی دیگر از کارهای اساسی باشگاه روشن شدن تکلیف مالکیت باشگاه است که تا هفته آینده نتیجه قطعی آن اعلام می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هادی صادقی، مدیرعامل جدید تیم چوکا تالش در نشست با اصحاب رسانه، فوتبال تالش را دارای ظرفیتی بالا و پتانسیلی قوی معرفی کرد و اظهار داشت: اولین اقدام ما، ایجاد یک ساختار جدید در باشگاه و تغییرات محسوس در امور حقوقی و اسپانسرینگ و توجه به هواداران بود.

وی ادامه داد: با وجود اینکه حتی یک ریال از کسی دریافت نکردیم اما بدون اغراق می‌توان گفت یکی از قوی ترین نقل و انتقالات فصل را در این دوره انجام دادیم.

صادقی اشاره دقیقی به هزینه های انجام شده نکرد اما اذعان داشت: سال گذشته حدود ۵۰۰میلیون تومان هزینه های باشگاه بود که امسال با توجه به وضعیت کنونی هزینه ها تقریبا سه برابر خواهد بود.

تا هفته آینده تکلیف مالکیت باشگاه چوکا مشخص می‌شود

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی چوکا در پاسخ به این سوال که چه کسی مالک چوکاست؟ گفت: یکی دیگر از کارهای اساسی باشگاه روشن شدن تکلیف مالکیت باشگاه است که تا هفته آینده نتیجه قطعی آن اعلام می شود.

صادقی یادآور شد: به دنبال فراز و نشیب ها و مشکلاتی که برای کارخانه چوکا و فاصله گرفتن شستا از وظیفه تیم داری پیش آمد، برای حدود ۵سال بهمن محمد یاری با پرداخت بدهی های معوقه مالک چوکا شد اما پس آن باشگاه درگیر نابسامانی هایی در رابطه با واگذاری مالکیت بوده است.

وی افزود: کارخانه چوکا در حال حاضر بشرطی مالکیت را می‌پذیرد که دارایی های باشگاه چوکا به کارخانه واگذار شود.

تاریخ تالش به محمود شکری مدیون خواهد بود

صادقی بعنوان یکی از فعالین حال حاضر عرصه رسانه گفت: بشخصه شاید انتقادات زیادی در زمینه های مختلف به نماینده شهرستان داشته باشم اما در بحث حمایت ازتیم چوکای تالش،تاریخ شهرستان به محمود شکری مدیون خواهد بود.

هدفی جز قهرمانی و صعود به لیگ یک نداریم

اصغر رسول زاده بازیکن پیشکسوت و سرمربی تیم چوکای تالش ضمن تبریک روز خبرنگار افزود: یکی از وظایف اصحاب رسانه جذب مخاطب از طریق موضوعات پرطرفدار است و با این نگاه پرداختن مطبوعات و رسانه ها به چوکا، نشان دهنده بزرگی و اهمیت این تیم نزد مخاطبان است که باعث خرسندی ماست و امیدواریم حمایت اصحاب رسانه همواره یاری رسان تیم محبوب مردم شهرستان باشد.

رسول زاده با اشاره به اینکه کار خود را با کادر فنی سال قبل ادامه خواهد داد در رابطه با نقل و انتقالات جدید اعلام کرد: اکثر بازیکنان جذب شده دارای رزومه موفق در سطح لیگ یک، سلامت کامل از لحاظ پزشکی و تاکتیک های قوی هستند و با این تیم هدفی جز قهرمانی و صعود به لیگ یک نداریم.

Share