آئینه دق شهروندان فومنی و مایه سرشکستگی

استاندار گیلان در مورد پل ورودی فومن چه گفت؟ | بازهم وعده به‌زودی…

جناب عباسی حدود ۲۰ سال گذشته است. به واقع می‌توان آن پل بدقواره را آئینه دق شهروندان فومنی و مایه سرشکستگی بسیاری از مدیران و وکلای ادوار دانست حال لطفاً وعده به قیامت! ندهید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پل ورودی فومن و داستان ۲۰ساله آن یکی از مباحث مطرح شده در سخنرانی استاندار گیلان در شهر فومن بود که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

جناب عباسی استاندار گیلان روز شنبه ۱۴ بهمن در آئین افتتاح طرح‌های اجرا شده سال ۱۴۰۲ که همزمان با جشن‌های دهه فجر در سالن اداره ارشاد شهر فومن برگزار شد سخنرانی مبسوطی ایراد کرد از جمله اشاره‌ای به ماجرای ۲۰ساله پل ورودی فومن داشت که بدون تعارف، خبری جدید نداشت ابهامی را برطرف نکرده و امیدی هم ایجاد نکرد.
خلاصه صحبت‌های ایشان این بود: طرحی آماده شده و قرار است در محل آن پل که حاصل کم کاری گذشتگان هست و مدیران گذشته در مقاطعی به گردن هم انداختند میدانی زیبا ساخته بشود.  البته خیلی آشکار نگفت اما توضیح مختصری ارائه داد که رو گذر هم سرجایش خواهد بود و ساخته خواهد شد و اشاره‌ای هم به مشکلات قضائی آن که گفته‌اند حل بشود! داشته و در ادامه در مورد جاده سراوان، فومن، پونل، آستارا هم فقط اشاره‌ی مختصری که ساخته خواهد شد!
اگر افعالی را که به استخدام گرفتند مورد توجه قرار بدهیم به یاد این شعر معروف می‌افتیم که «گفته بودم ترک می، اما نگفتم کی کنم»
جناب استاندار  درست دو سال پیش در همین سالن و در همین زمان فکور، فرماندار وقت فومن و معاون فعلی عمرانی استانداری و بهروزی فر، وکیل شهرستانهای فومن و شفت رخ به رخ خبرنگاران نشستند و همین را گفتند؟ جناب وکیل به صراحت از واژه بزودی استفاده کردند. آن بزودی یک سال طول کشید تا طرح فعلی که اشاره داشتید تهیه و قرارداد آن امضاء شد و حال با گذشت دو سال شما باز از واژه بزودی استفاده می‌کنید و وعده به آینده می‌دهید.
جناب عباسی حدود ۲۰ سال گذشته است. به واقع می‌توان آن پل بدقواره را آئینه دق شهروندان فومنی و مایه سرشکستگی بسیاری از مدیران و وکلای ادوار دانست حال لطفاً وعده به قیامت! ندهید. واضح و آشکار بفرمائید بودجه لازم و مبلغ قراردادی که امضاء شده را کی تامین کرده و اختصاص می‌دهید؟ و البته قرار دادی که اسفند ۱۴۰۱ بسته شده است همین الان با توجه به تورم افسارگسیخته موجود بیش از ۲۰ درصد به مبلغ آن افزوده شده است؟
محض اطلاع و برای تقریب به ذهن این واژه بزودی عرض شود که برای تحقق وعده ساخت آن میدان بزرگ و زیبای وعده داده شده بزودی و احتمالاً قبل از انتخابات مجلس در ۱۱  اسفند ماه! پایان دوره وکالت بهروزی فر! ساخته خواهد شد باید زمین‌های اطراف خریداری و آزاد بشوند که تاکنون حتی یک متر هم خریداری نشده است.
علی علیزاده ازبری -روزنامه نگار

Share