سیدامیر موسوی حسینی؛

لابی گران سیاسی، لیست‌های سهم خواهانه خود را پس بگیرند|دلالی در انتصابات، نماد بارز فساد است

در روزهای اخیر آن دسته از افرادی که با ارائه لیست‌های متفاوت در اقصی نقاط استان سعی بر چیدن مهره‌های خود در مناصب مدیریتی از جمله فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند و متأسفانه با در بسته و سدی بزرگ همچون اسدالله عباسی مواجه شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدامیر موسوی حسینی در یادداشتی نوشت:

قریب به سه ماه از معارفه نماینده عالی دولت در گیلان می‌گذرد و روند انتصابات در چنین استانی که به زعم بسیاری از صاحبنظران، جزء سیاسی‌ترین استان‌ها محسوب می‌شود با فراز و نشیب‌های متفاوتی روبه روست.

در این مدت علاوه بر سه انتصاب ستادی در استانداری و تغییر برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، ۹ سرپرست فرمانداری نیز منصوب شده و شروع به کار کرده‌اند اما کندی روند عزل و نصب‌ها انتقادات جریان‌های مختلف مردمی و گروه‌های سیاسی و مذهبی را به دنبال داشته است.

عباسی به عنوان مدیر ارشد استان بارها در نشست‌های مختلف تصریح کرده که از صاحب نظران استان مشورت می‌پذیرد اما اجازه سهم خواهی به احدی نمی‌دهد چراکه معتقد است دلالی در انتصابات، نماد بارز فساد است و او بارها گفته که فسادستیزی خط قرمز اوست.

در روزهای اخیر آن دسته از افرادی که با ارائه لیست‌های متفاوت در اقصی نقاط استان سعی بر چیدن مهره‌های خود در مناصب مدیریتی از جمله فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی داشته‌اند و متأسفانه با در بسته و سدی بزرگ همچون اسدالله عباسی مواجه شده اند؛ سعی بر زیرسوال بردن مدیران منصوب شده دارند و برخی نیز با متوسل شدن به پایتخت، تلاش می‌کنند تا در شهرستان‌های باقیمانده روند انتصاب را کند کنند.

این قبیل افراد باید با گام نهادن در مسیری که رهبری معظم انقلاب به عنوان فصل الخطاب تعیین و مشخص نموده‌اند با پس گرفتن لیست‌های ارائه شده تلاش کنند تا دولت مردمی سیزدهم را در راستای خدمت به مردم همراهی کنند چراکه عباسی خود را پایبند به میثاق نامه دولت انقلابی آیت الله رئیسی می‌داند.

انتظار می‌رود جریان‌های سیاسی و گروه‌های مختلف حزبی برای موفقیت این دولت که امید را در دل مردم زنده کرده است بکوشند تا در کنار یکدیگر با حفظ وحدت و همدلی به مجموعه مدیریتی گیلان در ساختن این استان با استعداد کمک کنند.

Share