معرفی ابزار چیمرا + اجاره اکانت

اکانت چیمرا سامسونگ فقط برای مدل های مختلف گوشی سامسونگ قابل استفاده است.

نرم‌افزار چیمرا یک نرم‌افزار چندبرندی کامل و جامع است که از اکتیوهای متنوع از جمله سامسونگ و… بهره می‌برد. همکاری چیمرا با هلب تک باعث شده که این برنامه به شدت کاربردی و منحصر به فرد باشد. بخشی که بهترین کارایی را دارد، اکتیو سامسونگ چیمرا است که با استفاده از آن، می‌توانید عملیات ترمیم سریال و پچ را انجام دهید. حذف FRP برخی از مدل‌های سامسونگ نیز با این ابزار امکان‌پذیر است. برای استفاده از این نرم‌افزار، نیازی به دانگل و باکس فیزیکی ندارید و به راحتی می‌توانید نرم‌افزار Chimera Tool را دانلود کرده و پس از نصب درایورها و نرم‌افزار، با استفاده از لایسنس خریداری شده، به مدت یک سال از امکانات آن استفاده کنید.

اما با وجود قیمت بالای این برنامه، تیم romfrp تلاش کرده تا با ارائه بستر اجاره اکانت حداقل ۴۸ ساعته با کمترین هزینه ممکن، این امکان را برای کاربران فراهم کند. اکانت چیمرا سامسونگ یک ابزار کاربردی برای تعمیر دستگاه‌های سامسونگ با مشکلات متنوع نرم‌افزاری است.

اکانت چیمرا

برخی از مشکلات رایجی که می‌توان با استفاده از این ابزار حل کرد عبارتند از:

 برداشتن FRP (Factory Reset Protection): با استفاده از Chimera Tool و فعال سازی لایسنس سامسونگ، می‌توانید به راحتی FRP را برداشته و دستگاه خود را باز کنید.
باز کردن دستگاه با قفل شبکه: با استفاده از Chimera Tool و فعال سازی لایسنس سامسونگ، می‌توانید به راحتی قفل شبکه را بردارید و دستگاه خود را باز کنید.(قفل شبکه معمولا زمانی اتفاق می افتد که گوشی خریداری شده از یک کشور را بخواهید در کشور دیگری استفاده نمائید.)
توجه: باز کردن قفل شبکه در مدل های جدید با استفاده از ابزار چیمرا سامسونگ نیاز به خرید کردیت دارد.
از مزایای چیمرا اکتیو سامسونگ میتوان به حل مشکلات نرم افزاری سامسونگ مانند boot loop  و ترمیم imei  اشاره کرد همچنین سرعت بالا و موثر در انجام خدمات و به روز بودن این برنامه و ساپورت کردن تعداد بالایی از مدل های سامسونگ اشاره کرد.

اکانت چیمرا سامسونگ فقط برای مدل های مختلف گوشی سامسونگ قابل استفاده است، برای استفاده از اکانت چیمرا برای سایر برندها نظیر شیائومی، هواوی و … باید از اجاره اکانت چیمرا استفاده نمائید.

Share