کاربرد بالابر زنجیری در صنعت چیست

کاربرد بالابر زنجیری در صنعت چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با کاربر بالابر زنجیری، وینچ زنجیری، وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی آشنا شوید.

این نوع جرثقیل را می توان یکی از مهمترین ابزار صنایع کوچک و متوسط دانست. بالابر زنجیری علاوه بر کاربرد بالا، از استحکام قابل توجهی نیز برخورداراست. انواع بالابر زنجیره  یا وینچ زنجیری عموماً سبک و قابل حمل هستند. بنابراین صاحبان صنایع این دسته، به راحتی می توانند این بالا برهارو را جابجا کنند. وینچ زنجیری می ‌تواند برای هر صنعتی بسیار مهم و مزیت قابل توجهی داشته باشد. این بالابرها می توانند هر چیزی از کمتر از ۵۰۰ کیلوگرم تا ۱۵ تن را حمل کنند. بنابراین فکر نکنید که سادگی و سبکی این نوع بالابر زنجیری به معنای قدرت و کارایی کم آن است.

کاربرد بالابر زنجیری در صنعت

آشنایی با بالابر زنجیری

بالابر زنجیری برقی یا وینچ زنجیری نوع دیگری از بالابر است که از نیروی مکانیکی برای جابجایی بار استفاده می کند. می توان گفت امروزه این  نوع بالابرها به  یکی از پرکاربردترین و کارآمدترین جرثقیل ها تبدیل شده اند. عملکرد این وینچ زنجیری به گونه ای است که نیرو توسط  یک جریان الکتریکی باعث به حرکت درآمدن اجسام می شود.

بالابر زنجیری الکتریکی ساختاری شبیه به بالابر دستی دارد با این تفاوت که به جای دست انسان از کنترل های الکترونیکی برای کارکردن دستگاه استفاده می شود. توسط یک صفحه کلید کنترل می ‌شود و برخی از جرثقیل ها از دکمه هایی برای حرکت، توقف و تغییر حالت ها استفاده می کنند.

کاربرد بالابر زنجیری در صنعت

استفاده از وینچ زنجیری را می توان در صنعت خودروسازی، حمل و نقل، انبارداری، تحویل مواد، کارگاه های ساخت و فرآوری، ریخته گری و فولاد، صنایع نساجی و صنایع شیمیایی نام برد.

وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی

بهترین وینچ زنجیری از نظر کاربرد

وقتی در مورد بهترین وینچ زنجیری برقی صحبت می کنیم، باید به این سوال پاسخ دهیم که وینچ زنجیری باید چه عملکردی داشته باشد؟ اولین چیزی که به ذهن می رسد نام تجاری و سازنده وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی است. تا حدودی با توجه به برند می توان تشخیص داد که کارکرد این بالابر زنجیری چیست. با قرار دادن برند سامسونگ بر روی این وینچ زنجیری می توان گفت که با بهترین های بازار روبرو هستیم. به طور کلی اکثر ما با محصولات مختلف سامسونگ مانند لوازم خانگی و گوشی های هوشمند آشنایی داریم.

وینچ بالابر سامسونگ کره جنوبی تنها برند معروف و قابل اعتمادی است که این نوع وینچ زنجیری را طراحی و تولید کرده است. بنابراین وقتی از نام «وینچ زنجیری سامسونگ  کره جنوبی » استفاده می‌کنیم، متوجه می‌شویم که این محصولات از کیفیت و عملکرد خوبی برخوردار هستند، چیزی که حرفه‌ای‌ها به دنبال آن هستند. برند کره ای سامسونگ نامی شناخته شده در صنعت و تجارت است و کمتر کسی می تواند نقش آن را در عرصه تجارت نادیده بگیرد. بنابراین می توانید کاملا به این نام و نمایندگان آن اعتماد کنید.

بهترین وینچ زنجیری

با این حال وینچ زنجیری برقی سامسونگ ویژگی های خاصی دارد. این وینچ ها با وجود کیفیت ساخت بالا با ترمزهای برقی یا مغناطیسی سریع و دو طرفه طراحی و تولید می شوند. توجه داشته باشید که با قطع جریان، ترمز از بین نمی رود و شکل نهایی خود را حفظ می کند. پس می توان گفت وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی سعی کرده از نظر امنیت همه چیز را به درستی بسنجد.

از طرفی با توجه به طراحی و عملکرد ساده ای که این وینچ ها در اختیار کاربر قرار می دهند، می ‌توان نتیجه گرفت که قیمت نهایی محصول بسیار مقرون به صرفه است. همچنین این وینچ زنجیری از پایداری و استحکام زنجیره ای بیشتری نسبت به انواع دیگر وینچ ها دارا است. حرکت عمودی بدون انحراف و سرویس و نگهداری آسان از دیگر ویژگی هایی است که باعث شده بسیاری از افراد بازار به سراغ وینچ زنجیری سامسونگ کره جنوبی بروند.

در نظر داشته باشید که با توجه به نیاز خود وینچ زنجیری را انتخاب کنید. به عبارت دیگر، بر اساس باری که می خواهید جابجا کنید، وینچ را انتخاب کنید. بالابرهای زنجیری برقی عمدتاً برای جابجایی کمتر از ده هزار کیلوگرم یا ده تن استفاده می شود. بنابراین گفته می شود که این جرثقیل در صنایع کوچک یا متوسط به خوبی کار می کند و این تنها نکته مهم است که لازم به ذکر است باید به آن توجه کامل داشته باشید.

Share