جدیدترین تلویزیون های سامسونگ مدل های ۲۰۲۲ در بازار ایران

با آغاز سال نو، جدیدترین تلویزیون های سامسونگ مدل ۲۰۲۲ جلوه شکوهمندی خود را به نمایش گذاشتند؛ تلویزیون هایی که سامسونگ می گوید شگفتی در آن ها تکامل پیدا کرده تا سرآغازی باشند برای شروع عصر فناوری های شگفت انگیز.

جدیدترین تلویزیون های سامسونگ مدل های ۲۰۲۲ در بازار ایران

با آغاز سال نو، جدیدترین تلویزیون های سامسونگ مدل ۲۰۲۲ جلوه شکوهمندی خود را به نمایش گذاشتند؛ تلویزیون هایی که سامسونگ می گوید شگفتی در آن ها تکامل پیدا کرده تا سرآغازی باشند برای شروع عصر فناوری های شگفت انگیز.

هنگامی که صحبت از ماهیت چرخه راه اندازی تلویزیون های جدید به میان می آید کنجکاوی حکم می کند که به مقایسه آن ها با مدل های دیگر بپردازیم، اکنون این انقلاب بزرگ سامسونگ، به طور مستقیم ما را با پیشرفت فناوری روبرو می کند و تجربه ای فراتر از صرفا تماشای یک صفحه نمایش را در اختیارمان قرار می دهد. جدیدترین تلویزیون های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ شامل مدل های کریستال، نئوکیولد و کیولد می شوند که کیفیت تصویر فورکی و ۸K را ساپورت می کنند، اما این تنها یک طرف ماجراست! ویژگی ها و امکانات جدیدی که از راه رسیدند، این تلویزیون ها را در لیست محبوب ترین ها جای داده اند. ما در اینجا به معرفی این تلویزیون های جدید و قابلیت های برجسته آن ها می پردازیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید کدام یک برایتان بهتر است.

سامسونگ برندی است که رویای ما را به واقعیت تبدیل کرد. با تلویزیون سامسونگ می توانیم ماجراجو باشیم، زیبایی ببینیم و مانند یک ستاره در آسمان تکنولوژی بدرخشیم.

زیبایی مطلق در Neo QLED

سامسونگ امسال بار دیگر نیز نقشه تولید تلویزیون های نئوکیولد را عملی کرد تا کیفیت تصویر سینمایی و رویایی را آشکار سازد. تا به حال به این فکر کرده اید که چرا در برخی از تلویزیون ها جزئیات ناپدید می شوند؟ در واقع فقدان کنتراست کافی در صفحه نمایش این تلویزیون هاست که باعث می شود چشم ما درک درستی از تصویر نداشته باشد و حالا این دقیقا همان چیزی است که سامسونگ روی آن فوکوس گذاشته: کنتراست فوق دقیق برای آشکار سازی تک تک جزئیات؛ اکنون که به راز شکوهمند تلویزیون های نئوکیولد پی بردیم جالب است بدانید که این تلویزیون ها، پردازنده ای از خانواده خود دارند که کوانتوم ۸K است؛ البته تا یادمان نرفته بگوییم که مدل های نئوکیولد سامسونگ با کیفیت تصویر ۸K روانه بازار می شوند پس می توانیم بگوییم آینده تلویزیون در دست آن هاست.

برخی از برجسته ترین قابلیت های یک تلویزیون NeoQLED سامسونگ شامل موارد زیر هستند:

پردازنده توانمند Quantum 8K

فناوری حرفه ای ماتریس کوانتومی

طراحی انقلابی و تماشایی

نوآوری های نوین در صدا

هوشمندی کامل با ریموت کنترل سولارسل

درخشش ابدی با کیولد سامسونگ

سامسونگ بار دیگر به تکیه گاهی امن برای خانواده کیولدها تبدیل شد، این برند که خود خالق فناوری نامبرده است در سال ۲۰۲۲ نیز تلویزیون هایی با عنوان نقاط کوانتومی را روانه بازار کرد که شامل سه مدل Q60B، Q70B و Q80B می باشند. کیولدها همانطور که آشکار است در رقابت با اولدهای ال جی تولید شده اند و باید ببینیم سرانجام این رقابت به کجا ختم می شود و کدام یک از برندها می تواند جام قهرمانی را در دست بگیرددرخشندگی بالای رنگ در تصویر در صفحه نمایش های کیولد سامسونگ زبانزد است و این ویژگی منحصر بفرد، مدیون نقاط کوانتومی است که قابلیت ایجاد نور را در صفحه دارند؛ بگذارید راحت تر بگوییم: اگر بخواهیم مثال بزنیم می گوییم یک تلویزیون کیولد برای نمایش رنگ قرمز که طیفی از قرمزهای تیره و روشن را در خود دارد دقت بیشتری از تلویزیون های دیگر به خرج می دهد و همین باعث می شود یک تلویزیون کیولد سامسونگ بتواند منشا ظهور رنگ و زیبایی باشد. در مجموع حرفهایمان می توانیم بگوییم کیولدها از نظر روشنایی کیفیت بهتری به نسبت اولدها دارند و بابت این سامسونگ را تحسین می کنیم.

حال این سوال پیش می آید که چرا با وجود پیشرفته تر بودن نئوکیولدها، تلویزیون های کیولد توانستند سلطنت را در دست بگیرند؟ پاسخ، قیمت مناسب آن هاست چونکه تلویزیون های نئوکیولد تا ریال آخر پول شما را نگیرند دست بردار نیستند اما کیولدها قیمت ارزانتری دارند و با ترحم بیشتری با جیبتان برخورد می کنند.

تلویزیون های Crystal، بهترین در محدوده خود

خیلی دور از حقیقت نیست اگر بگوییم این روزها قیمت تلویزیون و لوازم خانگی سر به فلک کشیده و بسیاری از ما باید فاتحه خریدهای لاکچری و تلویزیون های گران قیمت را بخوانیم. اما سامسونگ در جدیدترین تولیدات خود پرده از یک سری تلویزیون خوش قیمت برداشت که به تلویزیون های کریستال فورکی معروفند و در سال ۲۰۲۲ با پیشوند BU روانه بازار شدند. تلویزیون های BU8500، BU8000، BU8100، BU900و BU7000 از جدیدترین تلویزیون های سامسونگ مدل های ۲۰۲۲ در بازار ایران هستند که مشخصاتی منحصر بفرد دارند به عنوان مثال طراحی AirSlim، پردازنده کریستال و از همه مهمتر قیمت مناسب ما را به خرید این محصولات ترغیب می کنند.

مجموع ویژگی های یک تلویزیون ۲۰۲۲ سامسونگ

  1. پردازنده نئوکوانتوم
  2. سیستم عامل ورژن جدید
  3. اسمارت هاب آپدیت شده در صفحه اصلی
  4. بازی به سبک جدید
  5. فناوری MicroLED

qled tv samsung

crystal tv

قیمت جدیدترین تلویزیون های سامسونگ

برندهایی که تلویزیون های گران قیمت تولید می کنند دستشان از فروش بالا در بازار کوتاه است و این یک حقیقت کتمان ناپذیر است که هر کدام از ما در کنار کیفیت بالا، قیمت ارزان را نیز مد نظر داریم. به عنوان مثال برند سونی را در نظر بگیرید، اگرچه تلویزیون هایی تک و یونیک تولید می کند اما نتوانسته جایگاه پرفروش ترین را در بازار ایران ازآن خود کند و می توانیم بگوییم این جایگاه اکنون در دست سامسونگ و سپس ال جی است.

برند سامسونگ در سال ۲۰۲۲ همگام با پیشروی در کیفیت، قیمتی معقول را برای تلویزیون هایش در نظر گرفته که کاربران بر طبق بودجه خود می توانند محصولی در خور و شایسته خریداری کنند. در جدول زیر جدیدترین تلویزیون های سامسونگ مدل های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۱ در بازار ایران را معرفی کرده ایم تا راهنمایی باشد برای انتخابی منطقی و معقول در خرید تلویزیون:

” سامسونگ یکی از بزرگترین و افتخارآفرین ترین شرکت های سازنده در زمینه تولید لوازم خانگی است و با شعار “تغییر بزرگ” در امتداد مسیر پر افتخارش حرکت می کند. این شرکت در سال ۲۰۲۲ جدیدترین تلویزیون هایش را تولید کرد که رویای سینما را در منزل شما زنده می کنند.”

در پایان، اگر مایلید جزئیات بیشتری در رابطه با جدیدترین تلویزیون های سامسونگ مدل ۲۰۲۲ در بازار ایران را در اختیار داشته باشید، می توانید با مراجعه به سایت برگ و باد از مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ اطلاعات دقیق به دست آورد.

لیست کامل تلویزیون های سامسونگ: https://bargobad.com/tv/samsung-tv/

Share