قیمت باتری گوشی سامسونگ قدیمی از اینجا بخرید

برند سامسونگ یکی از برندهای بزرگ دنیای تکنولوژی و موبایل است و هرساله مدل‌های جدیدی از انواع تلفن‌ هوشمند را روانه بازار می‌کند. با تولید مدل‌های جدید گوشی‌های این برند، تولید مدل‌های قدیمی‌تر و لوازم جانبی آن‌ها متوقف می‌شود. به همین خاطر افرادی که از گوشی‌های قدیمی سامسونگ استفاده می‌کنند، ممکن است در زمان خرابی باتری برای تعویض آن با مشکل مواجه شوند.

برند سامسونگ یکی از برندهای بزرگ دنیای تکنولوژی و موبایل است و هرساله مدل‌های جدیدی از انواع تلفن‌ هوشمند را روانه بازار می‌کند. با تولید مدل‌های جدید گوشی‌های این برند، تولید مدل‌های قدیمی‌تر و لوازم جانبی آن‌ها متوقف می‌شود. به همین خاطر افرادی که از گوشی‌های قدیمی سامسونگ استفاده می‌کنند، ممکن است در زمان خرابی باتری برای تعویض آن با مشکل مواجه شوند.

در چنین شرایطی، این دسته از افراد باید به دنبال مراکز فروشی باشند که قطعات و لوازم جانبی گوشی‌ها قدیمی را به صورت اورجینال عرضه می‌کنند. ما در این مطلب تصمیم داریم اطلاعاتی در مورد نحوه خرید باتری موبایل سامسونگ قدیمی و قیمت این محصول به شما ارائه دهیم.

چرا باتری گوشی نیاز به تعویض پیدا می‌کند؟

باتری تلفن‌های همراه از طول عمر مشخصی برخوردارند و بعد از به اتمام رسیدن این طول عمر، دیگر کارایی و کیفیت خود را از دست می‌دهند. البته طول عمر این باتری‌ها به خودی خود بسیار بالاست، اما در اکثر مواقع استفاده نادرست از تلفن همراه و عدم شارژ کردن درست باتری، باعث خرابی آن خواهد شد. خرابی باتری تلفن همراه معمولا با علائمی مثل خالی شدن ناگهانی شارژ یا ورم کردن باتری همراه است.

در چنین مواقعی، شما چاره‌ای جز تعویض باتری ندارید. در گوشی‌های قدیمی، شما به راحتی می‌توانید پشت گوشی را باز کرده و باتری آن را تعویض کنید. اما حتی اگر باتری گوشی شما به صورت پلمپ شده باشد هم می‌توانید بعد از خرید یک باتری اورجینال، از افراد متخصص برای تعویض باتری کمک بگیرید.

آیا باتری گوشی‌های سامسونگ قدیمی وجود دارد؟

اجازه دهید قبل از هرچیزی به این سوال پاسخ دهیم که آیا اصلا امکان تعویض قطعات گوشی‌های قدیمی وجود دارد یا نه؟ اگر از مدل‌های قدیمی گوشی‌های سامسونگ استفاده می‌کنید، احتمال اینکه پس از مدتی عمر باتری آن‌ها تمام شود وجود دارد. در این شرایط، شما باید به دنبال خرید یک باتری نو باشید؛ اما به دلیل توقف تولید مدل‌های قدیمی، به سختی می‌توان این قطعه را پیدا کرد. با این حال، خرید باتری موبایل سامسونگ قدیمی نشدنی هم نیست!

خوشبختانه برخی از فروشگاه‌ها وجود دارند که این محصولات را به صورت اورجینال به فروش می‌رسانند. به این ترتیب حتی اگر مدل گوشی شما قدیمی شده باشد هم می‌توانید یک باتری اصل برای آن خریداری کنید. البته خرید یک باتری اصل نیازمند دانستن نکات خاصی است که در بخش بعدی به این موضوع می‌پردازیم.

نکات مهم در خرید باتری سامسونگ

فرقی نمی‌کند که گوشی شما قدیمی شده یا جدید است، در هرصورت باید برای تعویض باتری به دنبال خرید یک باتری اورجینال و باکیفیت باشید. ما در اینجا روش‌هایی برای تشخیص باتری اصل از فیک به شما آموزش می‌دهیم.

۱. چک کردن بسته‌بندی باتری

اولین نکته برای تشخیص اصالت باتری، توجه به بسته‌بندی آن است. باتری‌های اورجینال از یک بسته‌بندی با کیفیت برخوردارند و شما به وضوح می‌توانید تمام نوشته‌ها و لوگوهای روی جعبه را ببینید. اگر این نوشته‌ها از کیفیت کافی برخوردار نبوده و بیش از حد پررنگ یا کمرنگ باشند، امکان فیک بودن محصول وجود دارد.

۲. بررسی برچسب دور محصول

دور باتری‌ها یک برچسب وجود دارد که اطلاعاتی مثل برند سازنده، تاریخ تولید، ظرفیت و … روی آن حک شده است. این برچسب در باتری‌های اورجینال کاملا صاف و بدون برآمدگی است، ولی در باتری‌های فیک اینطور نیست. چنانچه هرگونه برآمدگی یا درز و شکافی روی این برچسب وجود داشته باشد، باید به اصل بودن محصول شک کنید.

۳. بررسی لبه‌های باتری

لبه باتری‎‌های اصل کاملا صاف بوده و بین برچسب و لبه‌ها هیچ فاصله‌ای وجود نخواهد داشت. شما می‌توانید باتری را روی یک سطح صاف بخوابانید و این موضوع را با دقت چک کنید. اگر هرگونه ناهماهنگی مشاهده کردید، به معنای فیک بودن باتری است.

۴. چک کردن نوشته‌های روی باتری

تمام باتری‌های اصل دارای نوشته‌هایی دقیق و باکیفیت روی بدنه خود هستند. این نوشته‌ها کاملا خوانا بوده و با کیفیت بالایی روی بدنه حک شده‌اند. سایز و فونت این نوشته‌ها یکنواخت است و نه خیلی پررنگ و نه خیلی کمرنگ هستند. این درحالی است که نوشته‌های روی باتری‌های فیک از کیفیت جالبی برخوردار نبوده و برخی از آن‌ها بسیار کج و ناخوانا خواهند بود.

۵. بررسی بدنه باتری

بدنه محصولات اورجینال با ظرافت و دقت زیادی ساخته می‌شود و کاملا صاف و یکدست است. از همین رو وجود هرگونه برجستگی و ناهمواری روی سطح باتری، به معنای فیک بودن آن باتری خواهد بود.

نحوه خرید باتری موبایل سامسونگ قدیمی

برای خرید باتری موبایل سامسونگ قدیمی، باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید؛ اما یک فروشگاه معتبر چه ویژگی‌هایی دارد و چطور باید یک فروشگاه خوب پیدا کنیم؟ نکات زیر می‌توانند در این خصوص به شما کمک کنند.

  • شما باید به کمک روش‌هایی که در بخش قبل گفتیم، اصل یا فیک بودن باتری را تشخیص دهید.
  • یک فروشگاه خوب و معتبر، انواع باتری‌ اورجینال را با قیمت منصفانه‌ای به فروش می‌رساند.
  • یک فروشگاه خوب فروشگاهی است که برای محصولات خود مهلت تست و ضمانت معتبر ارائه کند.
  • فروشگاه مورد نظر شما باید از خدمات پشتیبانی مناسبی برخوردار بوده و همواره در دسترس باشد.
  • شما می‌توانید با پرس‌وجو از مشتریان قبلی و بررسی نظرات در فروشگاه‌های اینترنتی، به اعتبار فروشگاه مورد نظر پی ببرید.

قیمت باتری گوشی سامسونگ قدیمی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید باتری اهمیت پیدا می‌کند، قیمت باتری گوشی سامسونگ است. به طور کلی قیمت این محصولات بر اساس عوامل مختلفی همچون مدل گوشی، ظرفیت باتری، فروشنده محصول و … تعیین خواهد شد. اما به طور کلی باتری‌های قدیمی سامسونگ قیمت چندان بالایی ندارند و شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای نه چندان بالا، یک باتری نو و اورجینال برای گوشی خود خریداری کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعاتی کلی در مورد خرید باتری موبایل سامسونگ قدیمی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. شاید پیدا کردن یک باتری اصل برای مدل‌های قدیمی گوشی سامسونگ سخت باشد، اما غیر ممکن نیست. اگر باتری گوشی قدیمی شما خراب شده و نیاز به تعویض باتری دارید، می‌توانید به یکی از مراکز معتبری که باتری گوشی‌های قدیمی را به صورت اورجینال به فروش می‌رسانند مراجعه کنید.

Share