دیارمیرزا گزارش می دهد؛

رقابت نمایندگان در مصادره پرداخت مطالبات چایکاران توسط دولت؛ ۸۰ میلیارد تومان پول و این همه مدعی!

۸۰ میلیارد تومان از بهای برگ سبز چای تولیدی امسال از قدر سهم دولت، به حساب چایکاران گیلان و مازندران واریز شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با اعلام رئیس سازمان چای کشور ۸۰ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران شمال کشور از قدر سهم دولت، به حساب آن‌ها واریز شد تا با واریز این مبلغ، ۹۲ درصد از مطالبات چایکاران به میزان ۴۳۰ میلیارد تومان از قدر سهم دولت تا دهم مهر ۱۴۰۲ به حساب آن‌ها واریز شده باشد.

آنگونه که حبیب جهانساز گفته است، همچنین تا کنون یک‎هزار و ۳۰۱ میلیارد تومان معادل ۷۰ درصد کل مطالبات چایکاران شمال کشور پرداخت شده است.

بنا بر اعلام رئیس سازمان چای، ۱۴۹ هزار و ۳۱۰ تن برگ سبز چای به ارزش یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در دوره‌های چین بهاره، تابستانه و پاییزه از چایکاران گیلان و مازندران خریداری شده است.

بنابراین چایکاران شمالی همچنان ۴۹۹ میلیارد تومان دیگر طلبکار هستند که ۸ درصد آن متعلق به دولت است.

اما نکته جالب درباره پرداخت مطالبات ۸۰ میلیارد تومانی چایکاران در این است که در همین فاصله زمانی کوتاه از اعلام این خبر تاکنون، ۵ نماینده گیلان در مجلس اعلام کرده اند که با پیگیری و رایزنی شخص آنها این ۸۰ میلیارد تومان پرداخت شده است که به نوعی نشان دهنده رقابت نمایندگان در مصادره این موضوع است.

مردم از خود می پرسند، واقعا کدام یکی از نمایندگان در این ماجرا نقش داشته است؟!

با توجه به اینکه در سال انتخابات قرار داریم به نظر می‌رسد در روزها و ماه‌های آتی نیز شاهد تکرار چنین مواردی در جامعه باشیم.

رقابت نمایندگان در مصادره پرداخت مطالبات چایکاران توسط دولت؛ 80 میلیارد تومان پول و این همه مدعی!

Share