خرید سی پی از ارزان جم با واریز سریع

یکی از مشکلات اصلی گیمرهای ایرانی خرید سی پی به صورت مستقیم از فروشگاه بازی است.

خرید سی پی از درگاه های بین المللی با چالش های زیادی مواجه است و سایت خرید سی پی ارزان جم تمامی این مشکلات را حل کرده و سریع ترین سرعت واریز و کمترین قیمت را در اختیار کاربران کالاف دیوتی موبایل قرار می دهد.

اگر به بازی جذاب کالاف دیوتی موبایل علاقه مند هستید و قصد پیشرفت سریع در این بازی را دارید، باید با پرداخت هزینه سی پی، تجهیزات و سلاح های مختلفی را خریداری کنید. دو راه برای انجام این کار وجود دارد؛ راه اول تکمیل مراحل مختلف بازی و دریافت جوایز مشخص شده است. راه دوم خرید مستقیم سی پی برای گرفتن سلاح و تجهیزات در بازی است. در این مقاله به بررسی روش های مختلف خرید سی پی و چالش های آن می پردازیم و شما را با بهترین روش خرید آن آشنا می کنیم.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و موانع آن

یکی از مشکلات اصلی گیمرهای ایرانی خرید سی پی به صورت مستقیم از فروشگاه بازی است. در زیر به دو مورد از این موانع اشاره می کنیم:

ممنوع بودن خرید

به دلیل تحریم های بین المللی، بسیاری از سرویس ها و فروشگاه های آنلاین به کاربران دارای IP ایرانی خدمات ارائه نمی دهند. فروشگاه گوگل پلی و اکتیویژن نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای حل این مشکل می توانید از نرم افزار تغییر IP استفاده کنید اما این خطرناک است و هر لحظه ممکن است گیفت کارتی که خریدین مسدود شود.

خرید سی پی ارزان کالاف

مشکل در پرداخت های بین المللی

ایران از معدود کشورهایی است که ساکنان آن به دلیل تحریم ها نمی توانند از خدمات بانک های بین المللی استفاده کنند. البته برخی از افراد با پرداخت هزینه های بالا اقدام به افتتاح حساب و دریافت کارت بانکی از طریق کشورهای همسایه می کنند که منطقی به نظر نمی رسد.

راه حل خرید سی پی برای کاربران ایرانی

یکی از مطمئن ترین و مقرون به صرفه ترین روش ها استفاده از فروشگاه های واسطه است. برای این کار کافی است یک جستجوی ساده در گوگل انجام دهید تا لیستی از سایت های فروشگاهی که این سرویس را در اختیار شما قرار می دهند را مشاهده کنید.

مشکلات خرید از فروشگاه های سی پی

خرید از فروشگاه های سی پی نیز مشکلاتی دارد که در زیر به چهار مورد اصلی اشاره می شود:

خرید از فروشگاه های نامعتبر و قیمت های بسیار بالا و غیر واقعی

یکی از بزرگترین مشکلات گیمرها وجود سایت های واسطه غیرقابل اعتماد است که با تبلیغات گسترده آنها را فریب می دهند. احتمالاً تا به حال با فروشگاه های آنلاین زیادی برخورد کرده اید که ادعا می کنند سی پی کالاف را می فروشند، سی پی را با قیمتی بالا و غیر واقعی عرضه می کنند و به محض استفاده از خدمات آن ها با مشکلات بعدی مانند شارژ نشدن حساب خود و … مواجه خواهید شد.

مشکلات بن شدن یا مسدودی حساب بازی

یکی دیگر از مشکلات گیمرها احتمال سرقت اکانت آنها از فروشگاهی است که از آن خرید کرده اند. از آنجایی که در برخی فروشگاه ها باید تمام اطلاعات کاربری خود را در اختیار فروشنده قرار دهید، خطر از دست دادن حساب به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، زیرا با تغییر رمز ورود و اطلاعات کاربری، شخص می تواند حساب را از دسترس شما خارج کند یا می تواند مرجع باشد. خرید را از یک منبع نامعتبر و ممنوع انجام دهید و باعث مسدود شدن حساب شما شود.

اما برای حل این مشکلات چه باید کرد؟ استفاده از خدمات ارزان جم راه حلی برای رفع این مشکلات است.

سی پی را از ارزان جم، سایت رسمی خرید سی پی برای کالاف دیوتی موبایل در ایران خریداری کنید

ارزان جم را می توان تنها منبع رسمی خرید سی پی به صورت رسمی و قانونی دانست. استفاده از خدمات این سایت دارای چندین مزیت است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

اتصال مستقیم به درگاه اصلی و خرید بدون واسطه و تحویل بسیار سریع (زیر ۳۰ دقیقه)

اتصال مستقیم به درگاه پرداخت تنها یکی از مزایای خرید از ارزان جم است. با استفاده از خدمات این سایت می توانید به راحتی به تمامی محصولات کالاف دیوتی موبایل دسترسی داشته باشید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس به راحتی آن را به ریال پرداخت کرده و سفارش خود را حداکثر در ۳۰ دقیقه تحویل بگیرید.

کالاف دیوتی موبایل و خرید سی پی

خرید ارزان و مقرون به صرفه سی پی در کنار امنیت بالا

به احتمال زیاد، اگر برای اولین بار است که از سایت ارزان جم بازدید می کنید و مشتری قدیمی این مجموعه نیستید، با دیدن قیمت ها کمی شگفت زده خواهید شد. قیمت های ارائه شده توسط ارزان جم نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی بسیار ارزان تر است و بسیاری از کاربران را دچار تردید می کند اما دلیل اصلی این ارزانی خرید عمده و مستقیم گیفت کارت گوگل پلی است که هرگونه خطر بن را از بین می برد.

نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت

از دیگر ویژگی های این فروشگاه داشتن نماد الکترونیکی و طلایی ساماندهی است و مورد تایید سازمان های مرتبط در رابطه با فروشگاه اینترنتی است.

خرید ساده، پشتیبانی قوی و خبر رسانی قوی

سهولت خرید از دیگر مزایای این سایت است. اگر مبلغ ریالی خرید شما از سی پی کمتر از ۵۰۰ هزار تومان باشد نیازی به انجام مراحل احراز هویت در سایت نخواهید داشت، اگر خرید شما بیش از ۱ میلیون تومان باشد تمامی مراحل احراز هویت بسیار راحت و سریع انجام می شود و طبق روال، مجموعه در کمتر از ۳۰ دقیقه واریز می شود. ضمناً در کنار پشتیبانی ۲۴ ساعته ارزان جم، تمامی مراحل سفارش اعم از ثبت، پردازش و واریز وجه از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

Share