قیمت تولید و چاپ هارد باکس طلا و جواهرات با فوم داخلی تعداد کم

جعبه هاردباکس بسیار زیبا، شیک و مقاوم است که در انواع سایزها برای جواهرات موجود بوده و دارای رنگ بندی متنوعی می باشد.

قیمت تولید و چاپ هارد باکس طلا و جواهرات با فوم داخلی تعداد کم

تولید و چاپ هارد باکس بهترین تبلیغ برای محصولات شماست. با استفاده از این نوع جعبه آماده می توان ارزش برند خود را بالا ببرید و فروش خود را افزایش دهید. جعبه هاردباکس بسیار زیبا، شیک و مقاوم است که در انواع سایزها برای جواهرات موجود بوده و دارای رنگ بندی متنوعی می باشد. در کنار این جعبه ها می توان از چاپ روبان و نیز تولید فوم داخل جعبه برای داشتن بسته بندی لوکس تر به مشتریان استفاده نمود. آن ها را می توانید در تعداد کم تهیه نمایید و برند خود را نشان دهید. برای سفارش جعبه هاردباکس و فوم داخل آن با شماره ۰۹۱۲۹۴۹۸۴۱۰  در تماس باشید .

چرا جعبه هارد باکس طلا و جواهرات نیاز بسته بندی امروز برای فروش محصولات است؟

در عصر مدرن امروزی، ارائه و مدیریت کامل محصولات تجاری اهمیت زیادی در صنعت رقابت دارد. جعبه های هاردباکس امروزه به دلیل داشتن بهترین اقلام بسته بندی برای ارائه جذاب محصولات محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این نوع جعبه‌ های بسته ‌بندی دارای ویژگی‌ های برجسته ‌ای هستند که به نگهداری و ارائه کامل انواع محصولات مانند لوازم آرایشی، جواهرات، پوشاک، مواد غذایی و بسیاری دیگر کمک می‌کنند. چنین جعبه های بسته بندی از مواد سازگار با محیط زیست مانند مقوا، تخته فیبر راه راه، کرافت و بسیاری دیگر ساخته شده اند.

ماهیت انعطاف پذیر این نوع مواد بسته بندی که جعبه های هاردباکس سفارشی از آن ها ساخته شده است، تولید کنندگان محصولات خرده فروشی را تسهیل می کند تا آن ها را در سبک ها، اندازه ها، شکل ها و طرح های مختلف بسازند.

چنین جعبه های بسته بندی ساخته شده از مواد بسته بندی سازگار با محیط زیست دارای سطوح صاف هستند که امکان می دهد از تکنیک های چاپ مختلف مانند سیلک اسکرین، افست، دیجیتال و بسیاری دیگر به طور موثر استفاده شود. مهم نیست که چه نوع روش چاپی را ترجیح می دهید، در سفارش اختصاصی می توان آن را اجرا کرد.

جواهرات بسته بندی شده در جعبه های بسته بندی هاردباکس با مواد جذاب و بادوام می توانند توجه زنان متعلق به گروه های سنی مختلف را به خود جلب کنند. جواهراتی مانند انگشتر، النگو، گردنبند و بسیاری موارد دیگر که در جعبه های جذاب بسته بندی شده اند، فورا توجه مخاطبان هدف تولیدکنندگان جواهرات را به خود جلب می کنند. صرف نظر از اندازه، سبک، چیدمان یا طراحی جعبه بسته بندی هاردباکس برای بسته بندی اقلام مختلف جواهرات خود، می توانید آن را به صورت تعداد بالا و با قیمت مناسب خریداری کنید.

چرا جعبه های هارد باکس برای جواهرات و جواهرات استفاده می شود؟

چرا جعبه های هارد باکس برای جواهرات و جواهرات استفاده می شود؟

از آنجایی که آن ها از مقوای راه راه ساخته شده اند، جعبه های هارد باکس بسته شونده مغناطیسی قوی ترین و محکم ترین جعبه های بسته بندی کاغذی هستند. مقوا راه راه ساختاری متمایز از سایر انواع مقوا دارد. از چسباندن کاغذهای فلوت که در ورقه های معمولی لایه بندی شده اند، تولید می شود. استحکام آن ها ممکن است با افزایش یا کاهش تعداد لایه ها تنظیم شود. چاپ جعبه از نظر شکل، اندازه و الگوهایی که به بهترین شکل نشان دهنده کسب و کار است، بسیار قابل تنظیم است. برای افزودن حس شخصی به جواهرات خود، فرم های منحصر به فرد مانند گرد، مربع و سایر اشکال هندسی را انتخاب کنید تا کالاها را بهتر در بر بگیرد.

بسته بندی مورد نیاز جواهرات:

وقتی نوبت به الزامات بسته بندی مانند محافظت، محفظه، جذابیت زیبایی شناختی و ذخیره سازی برای جواهرات شما می رسد، جعبه های هارد باکس برای بسته بندی همه کاره ترین هستند. این جعبه ها از سخت ترین مقوای موجود ساخته شده اند. از نظر فرم و اندازه بسیار قابل تنظیم است تا مناسب کالای شما باشد. بسته بندی محصول سفارشی با کیفیت بالا ظاهری سفارشی و برند را به محصول می دهد و آن را حرفه ای تر می کند. این روکش ها نه تنها زیبا هستند بلکه ماندگاری بالایی دارند و مقرون به صرفه هستند. وقتی صحبت از تبلیغ موثر طلا و جواهرات می شود، بدون شک بسته بندی مهم ترین عامل است. این به این دلیل است که بسته بندی نقش مهمی در تأثیرگذاری بر سرنوشت برند به طرق مختلف دارد، مانند:

  • یک چشم انداز دلپذیر ایجاد می کند.
  • تبلیغات و بازاریابی خوبی است.
  • تصویر برندی که برجسته است.

در نتیجه، واضح است که بسته بندی برای هر برند بزرگ یا کوچک ضروری است، زیرا تعداد برندهایی که اقلام قابل مقایسه را ارائه می دهند، افزایش یافته است و رقابت را افزایش می دهد. فقط برند‌های رقیب که با موفقیت و کارآمدی خود را نمایندگی می‌ کنند، به صدر می‌ رسند، به ‌ویژه برای اقلام پرفروش مانند جواهرات. مردم ترجیح می ‌دهند استایل خود را با گوشواره‌ ها، النگوها، انگشترها یا غیره شیک کنند، بنابراین جواهرات یکی از محبوب ‌ترین کالاها هستند. همچنین یک هدیه ایده آل برای کسانی است که به آن ها اهمیت می دهید. بنابراین، اگر جواهرات باکیفیت می فروشید اما توجهی که شایسته آن است را دریافت نمی کنید، به این دلیل است که بسته بندی شما کم است. جعبه های هاردباکس شکل محبوب بسته بندی محصول است که می تواند برای هر نوع کالایی استفاده شود اما باید بر اساس خواسته ها و مشخصات شما طراحی شود.

مزایای استفاده از جعبه هاردباکس برای طلا و جواهرات چیست؟

مزایای استفاده از جعبه هاردباکس برای طلا و جواهرات چیست؟

جعبه های هاردباکس طلا از نظر شکل، اندازه و الگوی بسیار قابل تنظیم هستند که به طور موثر، محصول و تجارت شما را منعکس می کند.

تفاوت شکل ها و اندازه ها:

جواهرات محصولی است که ممکن است به روش های مختلف استفاده شود. این محصول در اشکال و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌ شود که بسته ‌بندی را بر اساس نوع خود ضروری می‌ سازد تا ظاهر حرفه ‌ای‌ تری به محصول بدهد. اندازه های قابل تنظیم را برای جعبه های جواهرات سفارشی انتخاب کنید که دقیقاً با کالاها مطابقت دارد و به شما امکان می دهد جواهرات خود را در موقعیت و در معرض دید قرار دهید. می ‌توانید از آن ها در شکل‌ هایی استفاده کنید که مناسب محصول شما هستند و بهترین نمایش را ارائه می ‌دهند، مانند قاب ‌های مستطیلی برای گردن‌ بندها و جعبه های مربعی برای گوشواره ‌ها، و غیره، بسته ‌بندی زیبایی را برای مجموعه‌ های جواهرات ارائه می ‌دهند.

طرح های منحصر به فرد:

جعبه های هارد باکس تصویری قدرتمند و حرفه ای در بازار ارائه می دهند که نشان دهنده ارزش برند است. جدای از سفارشی ‌سازی، این نمونه‌ ها ممکن است با موفقیت در ایجاد یک پایه برند قوی که قادر به شکست دادن هر نوع رقابتی باشد، استفاده شود.

آگاهی از برند:

جعبه های هاردباکس با مارک سفارشی ممکن است برای فروش و نمایش کالاهای شما و همچنین شرکت شما استفاده شوند. این جعبه ها به دلیل کیفیت و چاپ بالایی که دارند، به عنوان فروشنده برای برند عمل می کنند که روی قفسه می نشینند و منتظر تحویل گرفتن و قدردانی توسط مشتریان هستند. مشتریان ممکن است نام برند را به خاطر بیاورند یا نیاورند، اما رنگ ها، نمادها و الگوها دائماً در پس ذهن آن ها قرار دارد. هنگامی که آن ها چیزی مشابه را می بینند، بلافاصله آن ها را به یاد شما می اندازد. از رنگ های جذاب و متقاعد کننده و همچنین فونت ها یا الگوهای بصری دلپذیری استفاده کنید که مشتریان شما را مجذوب خود می کند.

Share