آموزش حرفه ای بازی Among Us

امانگ آس در چند سال اخیر یکی از پرطرفدارترین و پردانلودترین بازی ها است که توانسته ده ها میلیون کاربر ازسراسر جهان را جذب کند.

 با گسترش بازی در زندگی افراد، شرکت ها و استودیوهای بازی در تلاش هستند با تولید بازی برای گوشی های هوشمند، بهترین اپیکیشن های بازی را در اختیار کاربران خود قرار دهند. این کمپانی ها در سعی میکنند بازی های آفلاین و انلاین خوبی ار برای کاربران خود تولید کنند. چه در لیست بهترین بازی آفلاین اندروید و چه انلاین شما میتوانید بازی هایی با سبک های گوناگون پیدا کنید.

 بازی among us در لیست بهترین بازی های آنلاین اندرویدی قرار دارد.  این بازی در چند سال اخیر توانسته است در بین کاربران به محبوبیت بسیاری دست پیدا کند. سبک این بازی شباهت بسیاری به بازی مافیا دارد، به همین دلیل میلیون ها گیمر در جهان این بازی را نصب کرده و درکنار هم از این بازی لذت میبرند.

اگر شما برای اولین بار است که این گیم را نصب کرده اید، حتما برایتان سوال پیش امده است که نحوه انجام این بازی چگونه است چرا که این بازی با آنکه دارای گرافیک ساده ای است همانند دیگر بازی های آنلاین موبایل مانند پابجی و کالاف دیوتی پیچیدگی ندارد و شما را ساعت ها سرگرم نگه میدارد. با این حال باید با تنظیمات و نحوه اجرای این بازی به خوبی آشنا باشید تا بتوانید به خوبی با دوستان خود بازی کنید.

در این مقاله قصد داریم این بازی را برای شما مورد بررسی قرار دهیم تا با نحوه انجام این بازی به خوبی مسلط شوید.

داستان بازی امانگ آس

این بازی پرطرفدار در سال ۲۰۱۸ برای کاربران منتشر شده است ولی اوج معروفیت و محبوبیت این بازی از سال ۲۰۲۰ آغاز شد.  همان گونه که در بالا اشاره کردیم این بازی شباهت بسیاری به مافیا دارد. در این بازی میتوانید ۴ الی ده نفر بشوید، بازیکنان امانگ اس در نقش های THE SKILD، POLUS، MIRAHQ و AIRSHIP با یکدیگر رقابت میکنند.

در امانگ اس یکی از بازیکنان به عنوان Impostor یا همون قاتل شناخته میشود. دیگر بازیکنان در این بازی دارای نقش های معمولی هستند که باید وظایفشان را در سفینه انجام دهند. نقش Impostor خرابکاری و کشتن دیگر بازیکنان به صورت مخفیانه است. یعنی باید به گونه ای رفتار کند که بازیکنی به او شک نکنند و دیگر بازیکنان را به جای خود محاکمه و آن ها را از بازی خارج کند.

این بازی حجم بسیار زیادی ندارد ولی اگر گوشی شما دچار کمبود حافظه است و ناخواسته عکس هایتان از گوشی پاک شده میتوانید با روش ریکاوری عکس های پاک شده در گوشی اندروید، عکس های خود را برگردانید.

آموزش بازی آنلاین among us

خب همان طور که در بالا اشاره کردیم در این بازی، بازیکنان باید تمام تلاش خود را بکنند که دیگر شرکت کننده ها را قانع کنند که بیگناه هستند و جلب توجه نکنند. برای اینکه در بازی among us بتوانید موفق شوید باید در نقش بازی کردن، دسیسه چینی و بلوف زدن مهارت خاصی داشته باشید با همه اینا برای انجام این بازی استراتژی هایی وجود دارد که برای شما این استراتژی ها را معرفی میکنیم تا بتوانید اجرا کنید:

استراتژی اول : باید به صورت خیلی معمولی نقش خودتان را اجرا کنید و بسیار خونسرد باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را در آخر بازی بگیرید.

استراتژی دوم : این راهکار نوعی تقلب نیز محسوب میشود. شما باید یکی از بازیکنان را تعقیب کنید و آن را زیرنظر داشته باشید. اگر شما نقش Impostor را دارید حتما از این روش استفاده کنید چرا که کسی به شما مشکوک نخواهد شد و میتوانید خود را بی گناه جلوه کنید.

بازی among us انلاین

خب این بازی از خدمه و قاتل تشکیل شده است. شما این بازی را به صورت ۴ الی ۱۰ نفره میتوانید با دوستان خود انجام دهید. آنلاین بودن این بازی هیجانش را برای بازیکنان چند برابر کرده است و هیجان زیادی را به ان ها وارد میکند.

برای اجرای این بازی به صورت آنلاین به نکات زیر توجه ویژه ای را داشته باشید:

شما وارد بازی که شدید برروی گزینه Online کلیک میکنید و بعد منویی برای شما باز میشود که در قسمت بالایی منو باید نام خودتان را وارد کنید.

دیگر قسمت که باید در گزینه آنلاین به آن توجه داشته باشید Host است. با این گزینه شما میتوانید Room خودتان را ایجاد کنید و دوستان خود را دعوت کنید.

در بخش Public اتاق هایی وجود دارد که بازیکنان میتوانند با دیگر رقبا بازی کنند.

اما در بخش Private میتوانید کد اتاق دوستان خود را وارد کنید و با ملحق شدن به دوستان خود تجربه یک بازی جذاب را داشته باشید.

به طور کلی شما زمانی که وارد این بازی میشوید با یک منو مواجه هستید که دارای گزینه های مختلفی است. اگر شما تسلط خوبی به زبان انگلیسی دارید میتوانید با کلیک بر روی How to play صفر تا صد بازی را یاد بگیرید.

قسمت Free to play بازیکنان را به یک ماموریت فرعی میبرد تا با تعمیر سفینه با وظایف خود آشنایی پیدا کنند.

برای اجرای بازی به صورت آنلاین گفته های بالا را رعایت کنید تا تجربه یک بازی عالی را داشته باشید.

جمع بندی

امانگ آس در چند سال اخیر یکی از پرطرفدارترین و پردانلودترین بازی ها است که توانسته ده ها میلیون کاربر ازسراسر جهان را جذب کند. بیشتر جذابیت این بازی در اجرای با دوستان خود است که با تنظیماتی که در بالا اشاره شد میتوانید با دوستان و آشنایان به رقابت بپردازید و با اجرای استراتژی های نام برده شده در این مقاله یکی از برنده ها در این بازی شوید.

Share