پس از بازدید فرماندار رضوانشهر؛

جریمه نانوای متخلف در پره سر رضوانشهر؛ عرضه نان رایگان به مدت ۲ روز

فرماندار رضوانشهر در بازدید سرزده از نانوایی دو منظوره سنگکی و لواش در پره سر به دلیل تخلفات صنفی در حوزه عدم رعایت موارد بهداشتی، کم فروشی و بی کیفیتی نان، دستور داد تا نانوای متخلف ضمن اصلاح فرآیند، نسبت به عرضه نان رایگان به مدت ۲ روز اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید نادر صفوی میرمحله فرماندار شهرستان رضوانشهر در جریان بازدید سرزده از نانوایی دو منظوره سنگکی و لواش در پره سر بدلیل تخلفات صنفی در حوزه عدم رعایت موارد بهداشتی، کم فروشی و بی کیفیتی نان، بجای پلمب این نانوایی جهت رفاه حال مردم دستور داد ضمن اصلاح فرآیند، نسبت به عرضه نان رایگان به مدت ۲ روز به شهروندان به تاریخ های ۱۹ آذر و ۲۶ آذر اقدام کند.

وی ضمن اشاره به اینکه بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی‌ها باید مورد توجه قرار گیرید، افزود: بازرسان ضمن شناسایی نانوایان دارای تخلف، مطابق قانون اقدام کنند.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به تکرار تخلفات برخی از نانوایان نیز گفت: نباید با چنین متخلفینی مسامحه کرد چون با سلامت و معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد.

صفوی با تاکید بر رعایت نکات و موارد بهداشتی و کیفیت نان در نانوایی ها تصریح کرد:این مهم نیز باید در سطح نانوایی های شهرستان به طور جد مورد توجه قرار گیرد.

Share