تجربه گیمینگ هیجان انگیز و واقعی در دنیای پلی استیشن

به شما توصیه می‌کنم که برای آشنایی بیشتر با انواع بازی ها و دسته بندی های آن‌ها، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

امروزه با رشد صنعت بازی ما شاهد ورود بازی های مختلفی به بازار هستیم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و می‌توانند تجربه متفاوتی را برای گیمر ها به وجود بیاورند. هر کدام از این بازی ها در دسته بندی ها و موضوعات مختلفی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به بازی های اکشن، ماجراجویی، مبارزه ای، ورزشی و… اشاره کرد.

همچنین در کنار رشد صنعت بازی سازی در دنیا، ما شاهد ورود پلتفرم ها و کنسول های بازی مختلفی در دنیا هستیم که می‌توانند لذت تجربه بازی های مختلف در دسته بندی های مختلف را برای شما دوبرابر کنند! حال یکی از نکاتی که گیمر ها باید برای تجربه بهتر و لذت بخش تر بازی های مختلف رعایت کنند، نحوه خرید و تهیه اکانت بازی است!

با توجه به تعداد زیاد بازی هایی که روزانه روانه بازار می‌شوند، هر گیمری باید قبل از تهیه و خرید اکانت قانونی بازی مورد نظر خود، با انواع موضوعات و دسته بندی های مختلف بازی آشنا بشود! از این رو به شما توصیه می‌کنم که برای آشنایی بیشتر با انواع بازی ها و دسته بندی های آن‌ها، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

انواع دسته بندی های بازی

همانطور که گفته شد، امروزه بازی های مختلفی در دنیا وجود دارند که هر کدام از موضوعات مختلفی دسته بندی می‌شوند! در بین این دسته بندی ها، موضوعاتی وجود دارند که توانسته‌اند با توجه به ویژگی هایی که دارند، محبوبیت زیادی به دست بیاورند! در ادامه به معرفی برخی از این دسته بندی ها خواهیم پرداخت.

اکشن

سری بازی های ویدیویی اکشن به عنوان یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی های به حساب می‌آیند که طرفداران زیادی در میان گیمر ها دارند و توانسته‌اند حجم بزرگی از بازار بازی های ویدیویی را به خود اختصاص بدهند. از دسته از بازی های دارای ژانر های مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به اکشن-ماجراجویی، اکشن-اول شخص و اکشن-تیراندازی اشاره کرد.

همچنین محتوای اکثر این نوع از بازی ها اکثرا جنایی و چالش برانگیز هستند که به شما کمک می‌کنند تا هیجان زیادی را تجربه کنید و همچنین به دلیل اینکه این مدل از بازی های محبوبیت زیادی بین گیمر ها به دست آورده‌اند، اکثر شرکت های بازی سازی در دنیا اقدام به تولید و عرضه این مدل از بازی های می‌پردازند.

بازی Assassin’s Creed Mirage

یکی از بهترین بازی های سری اکشن که توانسته است با ورود خود به بازار، خیلی زود تبدیل به یکی از بهترین بازی های سری اکشن شود، بازی Assassin’s Creed Mirage است. بازی Assassin’s Creed Mirage که توسط شرکت بازی سازی Ubisoft طراحی و توسعه داده شده است.

این بازی ادامه سری بازی های معروف Assassin’s Creed است که هر کدام از نسخه های این بازی توانستند موفقیت های زیادی به دست بیاورند. بازی Assassin’s Creed Mirage در شهر بغداد رخ می‌دهد. داستان بازی در خصوص شخصیت Basim است. این شخصیت در طول داستان بازی با چالش های زیادی رو به رو می‌شود که باید هر کدام را با موفقیت پشت سر بگذارد.

شما می‌توانید برای تجربه یکی دیگر از سری بازی های اساسین کرید، از طریق سایت ورم گیم اقدام به تهیه اکانت قانونی Assassin’s creed mirage کنید!

ماجراجویی

یکی دیگر از موضوعات محبوب و دوست داشتنی بازی های ویدیویی، سری بازی های ماجراجویی هستند. امروزه بازی های جدیدی در دسته بندی ماجراجویی روانه بازار شده‌اند که توانسته اند محبوبیت زیادی به دست بیاورند!

اگر به دنبال بازی هایی هستید که از نظر داستانی بتوانند ساعت ها و روز ها ذهن شما را تسخیر کنند و هیجان زیادی را برای شما به ارمغان بیاورند، سری بازی های ماجارجویی می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. این مدل از بازی های تمرکز اصلی را بر داستان و همچنین نقشه بازی قرار داده‌اند! از این رو شما می‌توانید در این مدل از بازی ها، در دنیایی باز و گسترده بازی را تجربه کنید و مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

بازی GTA V

اگر گیمر باشید، حتما اسم بازی GTA V را حداقل یک بار شنیده‌اید، بازی GTA V یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت بازی سازی Rockstar North طراحی شده و توسط شرکت Rockstar Games روانه بازار شده است.

این بازی در سال ۲۰۱۳ برای کنسول های بازی پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. البته در ادامه نسخه های مختلفی از این بازی روانه بازار شدند که توانستند از نظر گرافیکی و گیم پلی عملکرد خوبی از خود نشان بدهند. به طور کلی داستان بازی GTA V در ایالت لس آنجلس است که سه شخصیت اصلی با نام های مایکل، ترور و فرانکلین دارد. در طول داستان بازی هر کدام از این شخصیت ها نقش های مهمی ایفا می‌کنند و می‌توانند در انجام مأموریت های مختلف به شما کمک کنند.

شما می‌توانید برای تجربه این بازی مهیج و زیبا، اقدام به  خرید بازی GTA V  از طریق سایت ورم گیم کنید.

بازی های مسابقه ای

نوبتی هم که باشد، نوبت به معرفی سری بازی های مسابقه ای می‌رسد! معمولا این مدل از بازی های در زمینه های ورزشی طراحی و روانه بازار می‌شوند. اگر علاقه زیادی به سری مسابقات و مبارزات خیابانی یا حتی مسابقات فوتبال دارید، به شما پیشنهاد می‌کنم که فرصت تجربه سری بازی های مسابقه ای را از دست ندهید!!

بازی فیفا ۲۴

یکی از بهترین و جدید ترین بازی های سری مسابقه ای، بازی فیفا ۲۴ است. این بازی که در زمینه شبیه سازی مسابقات فوتبال است، توانسته است از نظر گرافیکی، گیم پلی و…. عملکرد بسیار خوبی از خود نشان بدهد. البته اگر شما هم از طرفداران سری بازی هایی مسابقات فوتبال باشید، حتما سری های قبلی بازی فیفا را تجربه کرده باشید!

در این نسخه از بازی فیفا، به جزییات بازی توجه زیادی شده است! به طوری که هر بازیکن در این بازی، حرکات ویژه و خاص خود را دارد! از این رو می‌توانید تجربه بهتری از این بازی داشته باشید! پس اگر می‌خواهید جدید ترین نسخه بازی فیفا را تجربه کنید و از آن لذت ببرید، فرصت طلایی خرید اکانت فیفا ۲۴ با قیمتی کاملا مناسب از سایت ورم گیم از دست ندهید.

Share