پس از شکست از شمس آذر؛

تارتار: این شکست می‌تواند برای ما درسی باشد چون دچار غرور شده بودیم

سرمربی ملوان با بیان اینکه فوتبال روی بدش را به ملوان نشان داد، گفت: بازیکنان ملوان در کنار حملات زیاد موفق به گلزنی نشدند و این بازی روز ملوان نبود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  مهدی تارتار بعد از باخت ۲ بر صفر ملوان مقابل شمس آذر قزوین در نشست خبری عنوان کرد: قبل از صحبت در مورد بازی باید از هواداران تشکر کنم که در این هوای بارانی سنگ تمام گذاشتند. عذر خواهی می‌کنم که نتوانستیم آنها را شاد به خانه بفرستیم. در بازی‌های بعدی جبران می‌کنیم. بازی با کیفیتی بود هر دو تیم خوب همدیگر را آنالیز کرده بودند.

وی در مورد ادامه بازی توسط شمس آذر پس از مصدومیت بازیکن‌شان گفت: فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. اگر قبل از گل اول ما به گل می‌رسیدیم روند بازی کاملا تغییر می‌کرد. درآن صحنه هافبک دفاعی ما آسیب دید و بازیکنان شمس آذر متوجه نشدند. اگر هم متوجه شدند، توپ را به بیرون نزدند که بحثش جداست. اما در آن صحنه هافبک دفاعی‌مان مصدوم شد و آن گل هم مشکوک به آفساید بود.

تارتار در ادامه راجع به صحنه گل اول حریف عنوان کرد: پورعلی عنصر دفاعی ما در آن صحنه بود و مصدوم شد. امیدوارم در مورد آفساید بودن گل شمس آذر من اشتباه کرده باشم. طبیعی بود بعد از گل اول با ریسک بازی کنیم. بازیکنان شمس آذر در ضدحملات سریع بودند و فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. امروز روز ما نبود و موقعیت گل‌هایی را از دست دادیم. این شکست می‌تواند برای ما درسی باشد چون دچار غرور شده بودیم. به بازیکنان هشدار داده بودم. خدا را شکر خوب موقعی باختیم و باید برای بازی‌های آینده ریکاوری کنیم.

Share