تارتار: من مربی جان سخت فوتبال ایرانم

نامه عاشقانه تارتار برای هواداران قوی سپید انزلی؛ برای بالا ماندن پرچم ملوان می‎جنگیم

مهدی تارتار ساعاتی بعد از امضای قرارداد با ملوان گفت: در انزلی هرجا که می‌روم صحبت از ملوان است، پیر و جوان- کوچک و بزرگ، همه در مورد ملوان صحبت می‌کنند.

مهدی تارتار ملوان انزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی تارتار ساعاتی بعد از امضای قرارداد با ملوان، پیامی خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد.

پست جدید او در مورد انتقال به ملوان است که تصویر لحظه امضای قرارداد نیز به آن الصاق شده است:

یکی دو هفته است که به انزلی آمده‌ام، کم کم این مردم خونگرم و این شهر زیبا را می‌شناسم. اهالی‌اش از آنچه شنیده بودم مهربان‌تر هستند و این بندر از آنچه فکر می‌کردم دیدنی‌تر. افسوس می‌خورم که چرا زودتر راهم به انزلی نرسید؟ اما حالا لذت وصف‌ناشدنی دارم از این که در پروژه «قوی سپید» همراه این طرفداران پرشور هستم.

در تمام این روزها حس نزدیکی خاصی به طرفداران ملوان داشته‌ام، طوری که انگار سال‌هاست آنها را از نزدیک می‌شناسم. وظیفه داشتم زودتر از این‌ها پاسخ محبت هواداران را در فضای مجازی بدهم اما احساس می‌کردم ماموریت اصلی‌ام این است که پایه‌های تیم موردنظر مردم انزلی را بچینم و سپس با آنها سخن بگویم. حالا کمی این بار سنگین از دوشم برداشته شده و باهم، آماده مرحله بعدی می‌شویم…

دوست دارم از تعهدمان به ملوان بندرانزلی بگویم و به هواداران اطمینان بدهم که بیشترین تلاش را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد. ما اینجا هستیم که همراه با مسئولان محترم استانی و شهری، مدیران محترم باشگاه، پیشکسوتان عزیز و هواداران دوست‌داشتنی، ملوان را به جایگاه واقعی‌اش نزدیک کنیم.

جا دارد از دوست و برادران عزیزم پژمان نوری و مازیار زارع تقدیر و تشکر کنم. آنها کار بزرگی کردند که ملوان را به سطح اول فوتبال ایران بازگردند و در اولین فصل تیم را در لیگ برتر نگه داشتند. همچنین قدردان زحمات آقای پوررشید هستم که به گفته مسئولان باشگاه، تیم را بدون بدهی تحویل داده است.

عشق ملوانی‌ها را از نزدیک لمس کردم و کاملا در یافتم که آنها جزو پرشورترین تماشاگرانی هستند که یک تیم فوتبال ممکن است داشته باشد. با رخصت از تمام پیشکسوتان و به یاد مرحوم سیروس قایقران، به سوی ساخت تیمی می‌رویم که تا آخرین لحظه برای بالا ماندن پرچم ملوان بجنگد – ما وارث و البته امانت‌دار بزرگان ملوان هستیم و امیدوارم بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم.

تارتار: من مربی جان سخت فوتبال ایرانم

مهدی تارتار سرمربی تیم ملوان در حاشیه تمرین  تیمش و در حالی که قرارداد خود را با این تیم به امضا رسانده، گفت: باید از پژمان نوری، مازیار زارع و آقای پوررشید که در سال‌های اخیر خیلی برای این تیم زحمت کشیدند تشکر کرد. من فکر کنم جزو ۴ باشگاهی هستیم که پنجره نقل و انتقالاتی ما باز است و هیچ بدهی‌ای نداریم و این خیلی به ما کمک می‌کند در جذب بازیکنان. آقای پوررشید خیلی برای این تیم زحمت کشیده، مازیار زارع خون دل خورده که این تیم را به لیگ برتر آورد و حفظ کرد، همچنین پژمان نوری. گرچه از پیشکسوتان ملوان رخصت می‌گیرم، دستشان را می‌بوسم و به گرمی می‌فشارم.

وی افزود: دوست دارم من را از خودشان بدانند، من الان سرمربی ملوان هستم و از این جنس هستم. خودم را بومی این شهر می‌دانم و دیگر مثل گذشته نیست، هرکسی که پیراهن آن تیم را می‌پوشد، بومی شهر است. شرایط باشگاه با حمایت هیئت مدیره، آقای دنیامالی و مدیرعامل ما آقای مهندس فهمیده، خیلی به ما کمک کرد در بستن این تیم. امیدوارم تیمی در شأن و شخصیت ملوان آماده کنیم. من در شهر که رفت و آمد می‌کنم، همه لطف و خیلی امید دارند و ما را مورد محبت خودشان قرار دارند.

او درباره برنامه و قرعه تیمش در لیگ برتر عنوان کرد: من همیشه از قرعه سخت در شروع فصل استقبال می‌کنم و الان هم قرعه ما سخت است. فرقی ندارد باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و هرچه زودتر با تیم‌های قوی بازی کنیم، به سودمان است.

تارتار راجع به نقل و انتقالات ملوان توضیح داد: ما یک مقدار دیر به عنوان سرمربی معرفی شدیم و اکثر تیم‌ها بازیکنان را جذب کرده بودند اما در مارکتی که وجود داشت، فکر می‌کنم ما خیلی خوب یارگیری کردیم. تشکر دارم از بازیکنانی که به ما اضافه شدند. سعی کردیم بازیکنانی را جذب کنیم که با تفکرات ما آشنا باشند و باعث شوند کار ما پیش برود. چند نفر از شاگردان گذشته را اضافه کردیم و در مجموع رضایت داریم.

سرمربی جدید ملوان درباره چالش جدید در این تیم گفت: من در این ۱۵ سالی که کار کردم فکر کنم جان‌سخت‌ترین مربی ایران باشم. ملوان هم باتوجه به اینکه اکثر بازیکنانش جدا شده بودند و فکر کنم ۴-۵ بازیکنش مانده بود، می‌دانستم کار سختی خواهم داشت. اما باتوجه به پتانسیل هواداری این تیم، ملوان یک یار بیشتر دارد. ما یک مدیرعامل دلسوز به نام آقای فهمیده داریم و مسئولان هم قول‌های مساعد دادند و مطمئنم آقای دنیامالی، رئیس شورای شهر و فرماندار ما را حمایت خواهند کرد. ما نگرانی نداریم و امیدوارم بچه‌ها به خاطر این هواداران انرژی بیشتری بگذارند.

او در مورد اهداف تیمش اظهار داشت: من به سالی که در پارس جنوبی بودم فلش بک می‌زنم، کسی انتظار نداشت ما آن نتایج را کسب کنیم اما تا نیم فصل مدعی قهرمانی بودیم همراه پرسپولیس و در رتبه دوم قرار داشتیم. اما مشکلات مالی به ما آسیب زد و در نهایت پنجم شدیم. این تیمی که جمع شده، خیلی شباهت دارد به آن تیم و اگر بچه‌ها خودشان را باور داشته باشند، می‌توانیم کار بزرگی انجام دهیم.

مهدی تارتار در خصوص حضور هواداران در تمرین گفت: طرفداران سرمایه باشگاه‌ هستند و این تعداد هوادار، حداقل هواداری است که ما در تمرینات داریم. من در تیم‌های دیگر چنین چیزی را ندیدم. اسم تیمی را نمی‌آورم، اما در تیم‌های پرهوادار هم بودم اما اینکه هرروز طرفداران بیایند و تیم را حمایت کنند، استثنایی است. اینجا پیر و جوان، بزرگ و کوچک هوادار ملوان هستند و من قول می‌دهم شبانه روزم را برای این تیم بگذارم.

Share