سرمربی ملوان بندرانزلی:

مستحق شکست نبودیم اما از تماشاگران عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان مستحق شکست نبودیم اما از طرفداران ملوان عذرخواهی می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا   مهدی تارتار چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی ملوان و ذوب آهن اصفهان در بندرانزلی اظهار کرد: بازی نزدیکی بود و ما موقعیت‌های مناسب گلزنی داشتیم اما فقط یک بار به گل رسیدیم.

وی افزود: از سوی دیگر بازی کیفیت مناسبی نداشت چون زمین بازی شرایط مناسبی نداشت و به همین دلیل ۲ تیم محبور شدند بیشتر به بازی فیزیکی روی بیاورند.

سرمربی ملوان بیان کرد: به همین دلیل ۲ تیم ملوان و ذوب آهن نتوانستند تمام توان فنی خود را نشان دهند و ما نیز روی حادثه و اتفاقات فوتبالی گل اول را دریافت کردیم و گرنه شاید نتیجه به گونه دیگری رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: طرفداران ما را تا انتهای بازی حمایت کردند و به دلیل شکست و همچنین به دلیل اینکه نتوانستیم آنان را خوشحال روانه کنیم، از همه طرفداران ملوان عذرخواهی می‌کنم.

تارتار خاطرنشان کرد: در فوتبال تیمی که بیشتر اشتباه کند شکست خواهد خورد و ما نیز در بازی مقابل ذوب آهن اینگونه بودیم و اشتباهات ما زیاد بود اما امیدواریم که در بازی‌های آینده هماهنگتر شویم و بتوانیم نتایج مطلوبی را کسب کنیم.

تیم‌های فوتبال ملوان و ذوب آهن اصفهان غروب چهارشنبه در هفته نخست از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ذوب آهن با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

 

Share