قوی سفید خزری زمین گیر شد

شمس آذر یقه ملوان را در انزلی گرفت | شکست خانگی و دور از انتظار ملوان

ملوان بندر انزلی امروز در هوای بارانی انزلی میزبان شمس آذر قزوین بود که در این دیدار شمس آذر توانست با ۲ گل ملوان را شکست دهد و به روند خوب انزلیچی ها پایان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه ۱۷ آذر با انجام ۳ بازی پیگیری شد که تیم‌های شمس آذر و آلومینیوم اراک موفق شدند حریفان خود را شکست دهند، دیدا پیکان و ذوب آهن هم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم‌های ملوان و شمس آذر در ورزشگاه سیروس قایقرانی شهر انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.

ترکیب ملوان را افشار صداقت، حامد نورمحمدی، رضا جعفری، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، ابوذر صفرزاده، مهران احمدی (۷۳- مسعود زائر کاظمینی)، حسین صادقی (۷۳- میلاد شعبانلو) محمدرضا سلیمانی (۴۵- پیمان رنجبری) تشکیل دادند.

برای شمس آذر قزوین هم، علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، سعید کریمی، هومن ربیع زاده، امیرمحمد نسایی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق بوصبیح (۸۶- مصطفی احمدی)، فراز امامعلی (۶۳- حسین گودرزی)، علی اصغر اعرابی (۸۹- محمدرضا رضایی) عیسی مرادی (۶۶- رحمان جعفری) به میدان رفتند.

نیمه اول این بازی در حالی که ملوانی‌ها در بیشتر دقایق بازی برتر از حریف خود بودند با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه مربیان به سود دقیقی به پایان رسید

در نیمه دوم این بازی، ابتدا ملوان یک موقعیت به دست آورد که ضربه مهاجم این تیم در اختیار دروازه بان شمس آذر قرار گرفت. پس از این موقعیت بازیکنان شمس آذر به سمت دروازه میزبان خود حمله ور شدند و در دقیقه ۵۴، در محوطه جریمه شمس آذر بازیکن ملوان نقش بر زمین شد که داور آن را خطا نگرفت و شمس آذری‌ها سریع بازی را آغاز کردند و در یک ضد حمله توپ را به محوطه جریمه ملوان رساندند که شوت بازیکن شمس آذر را مهیار صداقت دفع کرد اما در ریباد، علی اصغر اعرابی دروازه را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود شمس آذر شود.

اعرابی با دومین گل خود تیر خلاص به ملوان زد

بازیکنان شمس آذر که پس از به ثمر رساندن گل اول، اعتماد به نفس خوبی گرفته بودند، در دقیقه ۷۵ و باز هم روی یک ضد حمله با پاسکاری های متعدد توپ به رحمان جعفری رسید که این بازیکن اقدام به شوت زنی کرد که با دفع ناقص صداقت همراه شد و در ریباد علی اصغر اعرابی گل دوم خود و تیمش را در این بازی به ثمر رساند تا حساب کار دو بر صفر شود.

با این پیروزی، شمس آذر با ۱۳ امتیاز در مکان دهم جدول باقی ماند و ملوان موقتاً با یک رده سقوط در رده چهارم جای گرفت. این نخستین پیروزی شمس آذر در انزلی بود.

Share