طرح تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در گیلان

در صورتی که قصد تعویض پنجره قدیمی خود را بدون تخریب دارید، باید به دنبال یک نمایندگی و یک برند معتبر باشید.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره می‌تواند یک راه مناسب برای بهبود کیفیت و کارایی ساختمان شما باشد. پنجره‌ های دوجداره، با استفاده از شیشه‌ های مناسب، به شما امکان می‌دهند تا از عوامل مختلفی مانند صدا، گرما و سرما محافظت کنید و در عین حال از هواگیری مناسب نیز برخوردار باشید.

معمولا اکثر افراد برای تعویض پنجره این تصور را دارند، که باید همه خانه را به هم بریزند، اطراف پنجره را تخریب کنند، پنجره قدیمی را با ریخت و پاش‌های زیاد از جا در آورند، در نهایت پنجره جدید را نصب کنند و بساط گچ و سیمان و رنگ را برای بازسازی اطراف پنجره آماده کنند.

همین تصور موجب شده که خیلی از این افراد برای تعویض پنجره های قدیمی خود اقدام نکنند و با منصرف شدن از این کار، خودشان را از مزیت های پنجره دوجداره upvc محروم کنند. اما شرکت نگین البرز این خدمات تعویض درب و پنجره را بدون کوچکترین تخریب انجام میدهد.

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب

ما در شرکت نگین البرز نیروهای متخصص و با تجربه ای را برای کار نصب و تعویض پنجره ها استخدام کرده ایم، به همین دلیل قادر هستیم تا انواع پنجره های قدیمی از جنس های چوبی، پنجره آلومینیومی ، آهنی و سایر جنس های موجود را با پنجره های جدید تعویض کنیم. همچنین اگر ساختمانی دارای پنجره دوجداره قدیمی یا بی کیفیت باشد، توسط نیروهای مجرب ما بدون هیچ خرابی بازسازی می شود.

نکات مهم هنگام تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

در صورتی که قصد تعویض پنجره قدیمی خود را بدون تخریب دارید، باید به دنبال یک نمایندگی و یک برند معتبر باشید. اولین و مهم ترین نکته در هنگام تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب، اندازگیری دقیق و صحیح است. مجموعه نگین البرز ، به عنوان نمایندگی رسمی ویستابست در تهران – گیلان – کرج – قم ، این اطمینان را به شما می دهد که با استفاده از متخصصین خود این عمل را بصورت کاملا دقیق و بدون هیچگونه تخریبی برای شما انجام دهد.

نگین البرز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید درب و پنجره دوجداره، با راه اندازی طرح ویژه تعویض پنجره قدیمی با دوجداره ، امکان نصب سریع و با کمترین دردسر برای انواع در و پنجره دو و سه جداره را برای شما فراهم می کند.و شما می توانید در این زمینه به نگین البرز و تیم حرفه ای آن اعتماد کنید.

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در رشت و انزلی

در صورتی که نیاز به تعویض پنجره قدیمی با دوجداره در رشت یا انزلی و یا دیگر شهرهای گیلان را دارید می توانید با استفاده از شماره های شرکت با ما در تماس باشید و از مشاوره های رایگان کارشناسان فروش مجموعه بهرمند شوید همچنین لازم به ذکر می باشد شما می توانید با مراجعه به سایت نگین البرز به نشانی neginalborz-group.com ، با ما در تماس باشید و سوالات خود را با ما در میان بگذارید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما در تماس باشند و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند.

مشاوره تلفنی رایگان طرح تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

تلفن دفتر مرکزی: ۰۲۱۲۲۳۸۳۳۲۹-۰۲۱۲۲۰۶۳۵۵۹

کارشناس فروش : ۰۹۹۰۲۹۸۲۵۴۱

نحوه تعویض پنجره‌ قدیمی با دوجداره بدون تخریب در شرکت نگین البرز

  1. ابتدا لنگه‌ های درب و پنجره‌ های قدیمی از روی آن جدا می‌شوند.
  2. شیشه‌ های قسمت‌ های ثابت باز شده و از جای خود خارج می‌شوند.
  3. بعد از جدا شدن لنگه‌ ها و شیشه‌های ثابت ستون‌ های میانی افقی و عمودی باقی‌مانده برش خورده و فقط قاب اصلی پنجره باقی می‌ماند.
  4. پنجره دو جداره UPVC جدید بر روی قاب موجود با پیچ ‌های محکم، نصب می‌گردد. در قاب اصلی پنجره UPVC تعویضی، از پروفیل‌های مخصوصی با لبه پهن‌تر استفاده می‌شود که قاب پنجره قبلی به خوبی پوشانده شود.
  5. برای درزبندی کامل پنجره UPVC فوم تزریق می‌شود.
  6. جهت آب ‌بندی پنجره یو پی وی سی چسب (سیلیکون) تزریق می‌گردد.
  7. بعد از آماده شدن چارچوب، شیشه‌ های دو جداره نصب می‌گردند.
  8. در آخر برای ترازبندی و روان بودن دستگیره‌ ها ریگلاژ انجام می‌شود.

مراحل تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

  1. اندازه گیری عرض و ارتفاع پنجره ها از سمت داخل
  2. تماس تلفنی و دریافت قیمت تقریبی از همکاران ما
  3. دریافت تصاویر دموی پنجره طراحی شده برای منزل شما
  4. تایید پیشنهاد قیمت و واریز بیعانه جهت مراجعه کارشناس
  5. بازدید حضوری و اندازه گیری دقیق ابعاد پنجره های شما
  6. تولید پنجره بر اساس ابعاد تایید شده و سپس حمل آنها
  7. و در نهایت پنجره های upvc دو جداره نصب خواهند شد.
Share