افتتاح یکی از مجهز ترین کلینیک های زیبایی کشور در رشت

از جمله خدمات اصلی کلینیک آلما ارائه مشاوره های سلامت پوست توسط پزشکان متخصص جهت نگهداری و حفظ سلامت پوست می باشد چرا که همواره می توان با روش های ساده از جمله تغذیه مناسب و پرهیز از فعالیت های آسیب رسان پیشگیری قبل از درمان انجام داد.


توجه به بهداشت و سلامت پوست و حفظ شادابی آن برای تمامی افراد اهمیت ویژه ای داشته چرا که زیبایی چهره و سلامت پوست صورت باعث افزایش اعتماد به نفس و سلامت روانی افراد می گردد. در دهه های اخیر با توجه به پیشرفت علم پزشکی شاهد تحولات زیادی در حوزه سلامت پوست و ظهور تکنیک ها و تجهیزات مختلفی برای بازپروری سلامت از دست رفته پوست به دلایل مختلف از جمله افزایش سن ، شرایط آب و هوایی نا مناسب و یا استفاده از لوازم آرایشی نا مرغوب بوده ایم که در این حوزه کلینیک های زیبایی با پزشکان متخصص افتتاح و شروع به ارائه خدمات به مراجعین نموده اند.
از طرفی همواره در این حوزه روش ها و دستگاه های جدیدی در حال ورود بوده که روش ها و تجهیزات قبلی را اصلاح نموده و با کارآیی بیشتر جایگزین می گردند. در شهر رشت نیز به دلیل رطوبت بالای هوا اهمیت به نگهداری شادابی و سلامت پوست اهمیت ویژه ای داشته که گاها شهروندان این شهر برای دسترسی به آخرین متد ها و دستگاه های ارائه شده برای سلامت پوست مجبور به مراجعه به کلینیک های تهران و یا شهر های دیگر بودند. اما خبر خوب این است که کلینیک آلما به تازگی با برخورداری از آخرین تکنولوژی های حوزه سلامت پوست، مجهز ترین و بهترین کلینیک زیبایی در رشت را برای ساکنان این شهر و استان گیلان فرآهم آورده تا دیگر نیازی به مراجعه به پایتخت یا دیگر استان ها برای مشاوره با پزشک متخصص یا انجام خدمات زیبایی نداشته باشند.


خدمات کلینیک زیبایی در رشت
از جمله خدمات اصلی کلینیک آلما ارائه مشاوره های سلامت پوست توسط پزشکان متخصص جهت نگهداری و حفظ سلامت پوست می باشد چرا که همواره می توان با روش های ساده از جمله تغذیه مناسب و پرهیز از فعالیت های آسیب رسان پیشگیری قبل از درمان انجام داد که برای این منظور شهروندان شهر رشت می توانند با تماس تلفنی اقدام به تهیه نوبت برای معاینه توسط پزشک نموده و سوالات تخصصی خود را از پزشک متخصص پوست و زیبایی در این مرکز دریافت کنند.

لیزر موهای زائد
بدون شک رفع موهای زائد بدن بطور دائمی یکی از مشکلاتی است که به دلیل تنوع در متد و دستگاه ها ، پیدا کردن مرکزی مجهز با امکانات به روز و رعایت اصول بهداشتی کمی دشوار است. دلیل این دشواری این است که می بایست کلینیک مورد نظر دستگاه های متفاوتی برای پوست های مختلف داشته باشد و از آنجا که معمولا این دستگاه های لیزر دارای قیمت زیادی هستند در بسیاری از کلینیک ها یا نمونه های قدیمی و کم کار آمد وجود داشته و یا فقط یک دستگاه برای انواع پوست ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نکته ای است که پزشکان کلینیک آلما به خوبی به آن اشراف داشته و برای بالا بردن سطح تاثیر لیزر دستگاه های مختلف که از تکنولوژی های مختلفی در آنها استفاده شده را برای مراجعین خود که برای انجام خدمات لیزر موهای زائد در رشت به این کلینیک مراجعه می کنند فراهم آورده اند.همچنین برای رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران همه گیری بیماری کرونا، فواصل زمانی معینی برای نوبت دهی به بیماران مشخص شده که در این فاصله تمامی تجهیزات و دستگاه لیزر ضد عفونی می گردد.

میکرو نیدلینگ
میکرونیدلینگ درواقع روشی غیر تهاجمی برای باز آفرینی سلامت و جوانی پوست بوده که تمامی چوروک های سطحی پوست ، جای جوش و لک را تا حد بسیار زیادی از بین می برد. این روش توسط تکنسین های متخصص و تحت نظارت پزشک در کلینیک آلما شهر رشت برای اولین بار ارائه می شود که تا کنون به دلیل تاثیرات بسیار مطلوب و کم هزینه بودن این روش در مقایسه با دیگر متد های جوانسازی متقاضیان زیادی داشته که به دلیل نبود یک مرکز مجهز و تخصصی به ناگزیر به استان های دیگر مراجعه نموده و با هزینه های بیشتر مجبور به انجام آن بودند.

پاکسازی و جوانسازی پوست
پاکسازی و لایه برداری سطحی از پوست برای شفافیت و روشن تر شدن پوست صورت از دیگر خدمات این کلینیک زیبایی در رشت بوده که کار اصلی آن برداشتن یک لایه بسیار ظریف از سطح پوست که همان سلول های مرده بجای مانده بر روی سطح پوست که با آلودگی های معلق در هوا ترکیب و مانع از تنفس پوست شما می گردد می باشد. پاکسازی پوست به این روش باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست ، شفافیت و روشنایی چهره ، ازین رفتن چین های سطحی و جای جوش های کهنه می گردد که این خدمات از این پس در شهر رشت و در کلینیک آلما بصورت تخصصی انجام می شود.

این نکته را نیز در پایان می بایست اشاره کنیم که خدمات فوق همگی خدماتی تخصصی بوده و می بایست در یک مرکز تخصصی و تحت نظارت پزشک انجام شود. لذا خواهشمندیم همشهریان عزیز در شهر رشت به هیچ عنوان در مراکز غیر تخصصی نظیر باشگاه های ورزشی یا سالن های آرایشی اقدام به انجام این خدمات بجای مراجعه به کلینیک زیبایی نفرمائید.

Share