آهن آلات، ضایعات خریداریم!

بعد از تحقیقات فراوان مجموعه هافمن را یافتم که طرح تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره را به تازگی راه اندازی کرده است و تمامی کارها را صفر تا صد برعهده گرفت.

به شخصه یکی از پر آزار ترین چیزهایی که میشناسم سر و صدای وانت های دوره گرد است. بارها شده که هنگام درس خواندن یا انجام کاری که نیاز به تمرکز دارد دچار عدم تمزکز شده ام. بارها هم با شهرداری بابت مزاحمت این وانت ها تماس گرفته ام اما هیچ فایده ای نداشته و حتی روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود! با خود گفتم من که نمی توانم جلوی این وانت ها را بگیرم ولی می توانم کاری کنم که سر و صدای کمتری به داخل منزلم بیاید. به خاطر همین تصمیم گرفتم پنجره های خانه را تعویض کنم و برای کاهش ورود سر و صدا، پنجره دوجداره تهیه کنم.

در حین خرید پنجره دوجداره تجربیاتی کسب کردم که تصمیم گرفتم با شما در میان بگذارم. با من همراه باشید….

پنجره دو جداره چیست؟

اول از همه بپردازیم به این که پنجره دوجداره چیست و تقاوت های اساسی آن با پنجره های دیگر در چه چیزی است؟

پنجره های دوجداره همان طور که از نامشان پیداست دارای دو جداره هستند. در واقع هم در بخش بدنه و هم در بخش شیشه این دو جداره بودن وجود دارد. وجود جداره باعث می شود صدا و حرارت کمتر انتقال پیدا کنند و همین باعث آسایش بیشتر ساکنین خانه می شود.

 جالب است بدانید که در بین جداره های شیشه گاز آرگون تزریق می گردد که این گاز به مراتب کمتر از هوا، دما را انتقال می دهد و تاثیر چند برابری را ایجاد می کند.

ممکن است بپرسید از کجا معلوم که در بین شیشه های پنجره دوجداره گاز آرگون وجود دارد؟

در میان دو شیشه فضایی توسط اسپیسر ایجاد شده که کاملا بسته می باشد. البته تعداد جداره ها ممکن است به سه عدد هم افزایش پیدا کند که قطعا تاثیر بسیار بالاتری دارد. در صورتی که در اطراف شیشه سوپاپ مشاهده کردید به احتمال بالا شیشه شما دارای گاز آرگون است. گآز آرگون گازی بدون بو و بدون رنگ است و البته خطری هم برای انسان ندارد.

پروفیل ها مهم هستند!

پروفیل ها نقش بالایی در کیفیت پنجره دارند و هر چه با کیفیت تر باشند درزها پوشیده تر و مقاومت و عمر پنجره نیز بالاتر خواهد رفت. یکی از بهترین پروفیل هایی که در ایران می توانید پیدا کنید پروفیل هافمن است. درب و پنجره های دوجداره هافمن دارای استحکام بالایی هستند و می توان برای سالهای طولانی بدون افت کیفیت از آن ها استفاده کرد.

پروفیل ها در واقع دانه های ریز upvc هستند که با قرار گرفتن دردستگاه تزریق پلاستیک شکل پروفیل به خود می گیرند. نکته مهم در پروفیل ها شبکه های داخلی آن ها می باشد. این شبکه ها هرچقدر بیشتر باشند، مقاومت پنجره نیز بیشتر خواهد شد. بنابراین در صورتی که از پروفیل هافمن برای درب و پنجره های خود استفاده کنید خیالتان از بابت پنجره راحت خواهد بود.

از شیشه های رفلکس در پنجره استفاده کنید

حفظ حریم خصوصی نیز از نکات بسیار مهم است. در صورتی که قصد سفارش پنجره دو جداره دارید بهتر است که از شیشه های رفلکس استفاده کنید. این شیشه ها در طول روز مانع دید از بیرون می شوند اما در شب متاسفانه این قابلیت را ندارد. شما در طول روز می توانید با خیال راحت پرده ها را کنار بکشید و بدون اینکه نگران مشخص شدن محیط داخلی خانه شوید کارهای خود را بکنید. این شیشه ها در درصد های مختلفی وجود دارند که هرچقدر درصد رفلکس بودن آن ها بالاتر برود خاصیت آینه بودن و مخفی کردن آن ها نیز بیشتر می شود. اما مقدار نوری هم که می تواند وارد خانه شود با بالاتر رفتن درصد رفلکسی شیشه ها کمتر می شود. این نوع از شیشه ها در رنگ های مختلفی از جمله طلایی و نقره ای وجود دارند.

تعویض پنجره قدیمی با دو جداره

همان طور که گفتم من پنجره های قدیمی خانه را با پنجره ها دوجداره تعویض کردم و بعد از تحقیقات فراوان مجموعه هافمن را یافتم که طرح تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره را به تازگی راه اندازی کرده است و تمامی کارها را صفر تا صد برعهده گرفت. در صورتی که شما هم می خواهید پنجره خود را تعویض کنید و یا برای خانه تازه ساخته شده خودتان پنجره سفارش دهید می توانید روی مجموعه هافمن حساب باز کنید.

آدرس و شماره تماس:

تهران، سعادت آباد، بلوار ۲۴ متری

https://hofmannpanjereh.com

۰۹۱۲۲۰۲۴۱۵۸

۰۲۱۲۶۷۶۰۶۲۶

۰۲۱۲۲۳۸۳۴۴۱

۰۲۱۲۶۷۶۰۲۰۸

۰۹۱۲۲۰۵۵۳۰۳

Share