فرمانده انتظامی املش خبر داد:

کشف داروهای غیرمجاز و فاسد در املش | تشکیل پرونده برای متصدی ۳۲ساله داروخانه

فرمانده انتظامی املش از کشف بیش از ۶ هزار عدد داروی غیرمجاز و فاسد در بازرسی از انبار یک داروخانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ شریف رحیمی با اشاره به اینکه اغلب داروهای غیرمجاز به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد، اظهار داشت: مجموعه انتظامی با افرادی که به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بی‌اندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی در ادامه به دریافت گزارشی در خصوص دپو داروهای فاسد در انبار یک داروخانه در املش و پیگیری پلیس امنیت عمومی در این زمینه اشاره کرد و گفت: پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش از کشف ۶ هزار و ۳۷ عدد انواع داروهای تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز خبر داد و افزود: در این خصوص متصدی ۳۲ساله داروخانه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share