فرمانده انتظامی املش خبر داد:

دستگیری سارق و مالخران باتری‌های دکل مخابراتی در مناطق ییلاقی املش

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی املش از دستگیری سارق و مالخران باتری‌های دکل مخابراتی مناطق ییلاقی این شهرستان با ۸ فقره سرقت خبر داد و افزود: سارق ۳۶ ساله به همراه مالخران ۳۵ و ۴۰ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی املش از دستگیری سارق و مالخران باتری‌های دکل مخابراتی مناطق ییلاقی این شهرستان با ۸ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ شریف رحیمی پیشگیری و مقابله با سرقت را نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش مستمر برای افزایش سطح آگاهی عمومی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه به دنبال چند فقره سرقت باتری دکل‌های مخابراتی در مناطق ییلاقی شهرستان املش طی هفته‌های اخیر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پاسگاه انتظامی رانکوه با بررسی‌های تخصصی صحنه‌های وقوع جرم و تحقیقات میدانی، یک متهم را در این خصوص شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان املش از هماهنگی قضایی و دستگیری این فرد خبر داد و با اشاره به اعتراف وی به ۸ فقره سرقت باتری دکل‌های مخابراتی و فروش آن‌ها به مالخران، گفت: ۲ مالخر مورد نظر دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها ۸ عدد باتری سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق ۳۶ ساله به همراه مالخران ۳۵ و ۴۰ ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ رحیمی در پایان با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

Share