در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد

همه داوطلبین انتخابات در رودسر و املش تائید صلاحیت شدند | پیش بینی ۲۴۷ صندوق رای

حیدری با اشاره به استعلامات مراجع ۵ گانه در کنار بررسی های محلی در هیات اجرایی گفت: همچنین شناخت خوبی که در این جلسات  پیدا شد، منجر به این شد که هیات اجرایی شهرستان رودسر در حوزه انتخابیه رودسر و املش همه داوطلبین را واجد شرایط برای حضور در انتخابات در مرحله بدوی تشخیص بدهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حیدری فرماندار رودسر در گفتگو با دیارمیرزا در رابطه با فرآیند تائید صلاحیت داوطلبان در هیات اجرایی شهرستان اظهار کرد: لازم است قبل از هرچیزی از اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کنم که ظرف یک ماه گذشته در سطح استان و کشور اطلاع رسانی خوبی هم برای اطلاع داوطلبین محترم در پیش ثبت نام و هم در مرحله ثبت نامی ها انجام دادند. ما در شهرستان رودسر در مرحله پیش ثبت نام ۱۲۲نفر ثبت نامی داشتیم و در مرحله ثبت نام قطعی ۷۱نفر ثبت نام خود را قطعی کردند و یک نفر نیز اعلام انصراف کرد.

وی با تاکید بر اینکه ۷۰ نفر در مرحله بررسی صلاحیت ها و استعلامات قرار گرفتند، بیان کرد: دو کار مهم انجام گرفت، یکی اینکه ما هیئت اجرایی که از بین معتمدین شهرستان انتخاب شده بودند انسانهای بسیار متقی و میانگین سنیشان ۶۰ سال بود و این نشان دهنده این هست که هم شناخت دارند نسبت به محیط و هم سرد و‌ گرم روزگار را چشیده اند.

فرماندار رودسر با بیان اینکه انسانهای عادل، فرهیخته و از همه طیف ها در هیات اجرایی شهرستان رودسر عضو بوده اند، بیان کرد: به ویژه معلمین عزیزی که بازنشسته شده بودند و تعدادی زیادی از داوطلبین شاگردان این معلمین بودند که در هیات اجرایی انجام وظیفه میکردند، که این نقطه قوتی بود برای ما بود زیرا هیات اجرایی به طور کامل داوطلبین را می شناختند.

حیدری با اشاره به اینکه در سطح استان گیلان یک اقدام بدیع صورت گرفت و آن دعوت از داوطلبین بوده، اظهار کرد: اقدام دوم این بوده که در سه جلسه فشرده ۴ ساعته ما بیش از ۶۵ کاندیدا را دعوت به جلسه کردیم و همه نامزد های انتخاباتی تشریف آوردند و هرکدام بین ۵ تا ۷ دقیقه صحبت کردند و این کار بسیار خوبی بود که منشا شناخت قویتری برای هیات اجرایی شد.

وی با اشاره به استعلامات مراجع ۵ گانه در کنار بررسی های محلی در هیات اجرایی گفت: همچنین شناخت خوبی که در این جلسات پیدا شد، منجر به این شد که هیات اجرایی شهرستان رودسر در حوزه انتخابیه رودسر و املش همه داوطلبین را واجد شرایط برای حضور در انتخابات در مرحله بدوی تشخیص بدهد و به هیات محترم نظارت استان و ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کردیم که همه داوطلبین ثبت نام شده حوزه انتخابیه املش و رودسر در مرجع بدوی که هیات اجرایی باشند صلاحیت ورود دارند، الباقی اقدامات هم هیات محترم نظارت مرکزی بر انتخابات در پروسه قانونی تعیین شده به ما اعلام خواهند کرد و ما هم به کاندیداها اعلام میکنیم.

فرماندار رودسر گفت: از همه مردم عزیز حوزه انتخابیه رودسر و‌ املش تقاضا میکنم برای انتخابات ۱۱اسفند با شور و شکوه در انتخابات شرکت کنند.

حیدری با تاکید بر اینکه در انتخابات گذشته مردم شهرستان رودسر به خوبی نشان دادند که پای انتخابات هستند و میانگین مشارکت مردم در ۱۱دوره گذشته ۷۱ درصد بوده، افزود: این درصد بالای مشارکت برگ زرینی است در تاریخ مشارکت سیاسی مردم شهرستان رودسر، و ما بایستی با همین جایگاهی که مردم برای خودشان ایجاد کردن تلاش بکنیم که امسال هم این رکورد را حفظ بکنیم و بلکه آن را رو ارتقا بدهیم تا پرچمدار بالاترین نرخ مشارکت در سطح استان گیلان باشند.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه در براورد اولیه در حوزه انتخابیه رودسر و املش ۲۴۷ صندوق پیشبینی شده؛ متذکر شد: از ۲۴۷صندوق، ۳۹ صندوق ما در مناطق کوهستانی و صعب العبور بوده الباقی در مناطق نسبتا معتدل تر و جلگه ای خواهند بود و انشاالله با حمایت استاندار و تعامل و همکاری ستاد انتخابات استان و شهرستان بتوانیم همه تجهیزات و پشتیبانی و خدمات را برای روز انتخابات مهیا کنیم.

Share