لوله UPVC ، اتصالات استخری و شیرآلات UPVC مهم ترین تجهیزات استخر

تجهیزات استخر به مجموعه سیستم‌های الکتریکی، مکانیکی، لوله کشی و … گفته می‌شود که به‌منظور ساخت و نگهداری استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وازم و تجهیزات استخر، سونا و جکوزی شامل انواع تاسیساتی است که به‌منظور ساخت و ارتقای استخر باید خریداری شوند. امروزه باتوجه به رایج شدن ساخت استخرهای عمومی و خصوصی در آپارتمان‌های مسکونی و باغ‌ها تجهیزات ضروری استخر نظیر شیرآلات، لوله اتصالات، تجهیزات ضدعفونی و تصفیه آب و … باید از بهترین برندها تامین گردد. درواقع برای افرادی که تصمیم به ساخت و ارتقای استخر خود را دارند، گام اول بعد از تعیین بودجه، زیرساخت مناسب و دریافت مجوز، تهیه لوازم و تجهیزات استخر می‌باشد. انواع تجهیزات و تاسیسات ضروری و مهم استخر شامل دستگاه‌های تصفیه آب استخر و جکوزی، سیستم گرمایش و تامین فشار و گردش آب استخر، شیرآلات و لوله اتصالات و … و لوازم جانبی نظیر نردبان، تخت، روکش استخر و … می‌شوند.

باتوجه به اهمیت داشتن آبی پاکیزه و تمیز و مصرف بهینه آب باید از باکیفیت‌ترین تاسیسات استخر استفاده نمود. افراد می‌توانند با استفاده از شیرآلات و لوله اتصالات باکیفیت با جلوگیری از هدر رفتن آب، در مصرف آب صرفه جویی کنند. همچنین با خریداری تجهیزات استخر باکیفیت هزینه تعمیر و نگهداری استخر نیز کاهش میابد. برای جلوگیری از شیوع بیماری‌ و سلامت شناگران نیز باید از تجهیزات ضدعفونی‌کننده و تصفیه آب از بهترین برندها استفاده نمود.

لوازم و تجهیزات استخر، سونا و جکوزی

تجهیزات استخر به مجموعه سیستم‌های الکتریکی، مکانیکی، لوله کشی و … گفته می‌شود که به‌منظور ساخت و نگهداری استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرند. با گسترش راه اندازی استخرهای عمومی و خصوصی، لزوم استفاده از تجهیزات استخر ضروری نظیر سیستم‌های تصفیه و گرمایش آب، شیرآلات، لوله اتصالات، پمپ استخر و … بیش از پیش احساس می‌شود. تجهیزات استخر در حالت کلی در سه دسته تجهیزات راه اندازی، تصفیه‌ای، ایمنی و لوازم جانبی تقسیم‌بندی می‌شوند. در این دسته بندی تجهیزات راه اندازی و تصفیه‌ای ضروری بوده و لوازم جانبی و ایمنی نیز بودنشان بهتر از نبودنشان است. داشتن تجهیزات و لوازم استخر جانبی باکیفیت و پاکسازی و تنظیم دمای آب فضای لذت بخش و مفیدی را برای افراد ایجاد می‌کند.

تجهیزات استخر روباز، تجهیزات استخر باغی، تجهیزات موتورخانه استخر خانگی و .. باید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی لوازم استخر و مرکز فروش تجهیزات استخر در تهران خریداری گردد. در ادامه به برخی از تجهیزات ضروری و لوازم جانبی استخر اشاره می‌کنیم:

لوله، اتصالات و شیرآلات استخر UPVC

شیرآلات و لوله اتصالات یو پی وی سی از جمله تجهیزات ضروری برای راه اندازی استخرها هستند که در ادامه به توضیح هر کدام از آن‌ها می‌پردازیم:

شیرآلات UPVC پیمتاش ترکیه

از مهم‌ترین قطعات در سیستم تامین آب استخر می‌توان به شیرآلات استخری اشاره کرد. با استفاده از شیرآلات مناسب و باکیفیت می‌توان به بهترین صورت، آب استخر را مدیریت نمود و هزینه‌ و مشکلات احتمالی را کاهش داد. شیر استخری فلزی قابل نصب در ورودی آب است که توسط اهرمی روی آن امکان قطع و وصل کردن آب را فراهم می‌کند. این شیرآلات عموما از جنس UPVC فشار قوی استخری هستند. این شیرآلات در برندهای متعدد و معروفی در بازار وجود دارند که شیرآلات UPVC پیمتاش ترکیه بهترین برند موجود می‌باشد. شیرآلات پیمتاش از باکیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین نوع شیر یو پی وی سی استخری هستند.

در تعریفی دیگر می‌توان گفت برای مهار جریان آب در لوله و اتصالات استخری، از شیرآلات استخری استفاده می‌شود. شیر استخری پیمتاش از کاربردی‌ترین اتصالات UPVC است که برای استفاده در استخر، جکوزی و سونا به سراسر جهان صادر می‌شوند. کیفیت و دقت محصولات پیمتاش ترکیه بسیار بالا بوده و در برابر مواد شیمیایی، کلر، اسیدها و … مقاوم هستند. درواقع مقاومت بالای این شیرالات باعث شده که بتوان از آن‌ها در استخرها، سونا و جکوزی استفاده نمود. از دیگر ویژگی‌های این شیرآلات می‌توان به عدم جمع شدن رسوب و افت فشار آب، وزن سبک و کارکرد عالی اشاره کرد. از طرفی این شیرآلات با برطرف کردن اکسایش، ضد زنگ است و دچار خوردگی و پوسیدگی نیز نمی‌شود.

انواع شیرآلات UPVC

این نوع تجهیزات براساس ساختار ظاهری و کاربرد به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. از نظر نحوه نصب و شکل ظاهری این شیرآلات به یک سر دنده، دو سر دنده و چسبی تقسیم می‌شوند. در ادامه تقسیم بندی این تجهیزات براساس نوع کاربرد را نام می‌بریم:

  • شیرپروانه‌ای
  • شیر توپی
  • شیر سه راهی
  • شیر خودکار
  • شیر صافی

لوله UPVC و اتصالات UPVC فشار قوی استخری

لوله UPVC و اتصالات UPVC از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین انواع لوله و اتصالات استخری به شمار می‌روند. این اتصالات از پلی وینیل کلراید ساخته شده‌اند و به سبب ماهیت غیرفلزی در برابر تمامی اشکال خوردگی مقاوم هستند. از طرفی به سبب ساخت این شیرآلات از مواد بی بو و بی مزه، هیچ اثری روی مایعات ندارند. لوله یو پی وی سی از باکیفیت‎ترین لوله‌های پلیمری در صنعت هستند که مزایای فراوانی دارند. این نوع لوله UPVC در برابر ضربه و فشار به سبب جنس پلی وینیل کلراید، مقاومت بالایی دارد. لوله و اتصالات UPVC برای انسان‌ها بی خطر بوده و در ساختار آن سرب و سایر مواد شیمیایی وجود ندارد. از این رو اتصالاتی بی خطر و سالم برای استفاده در سیستم لوله کشی استخرهاست. از طرفی این لوله UPVC ، نوعی عایق رطوبت و حرارت نیز محسوب می‌شوند و در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند.

در ادامه به مزایای این لوله اتصالات اشاره می‌کنیم:

  • بهداشتی و بدون رسوب‌گیری و زنگ‌زدگی
  • مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و کلر
  • آب بندی مطمئن
  • طول عمر بالا
  • نصب آسان و سریع
  • امکان استفاده در موتورخانه‌های استخر
  • اجرا و نحوه لوله کشی UPVC آسان
  • سطحی صاف و صیقلی
  • دوستدار محیط زیست
  • و..

قیمت اتصالات UPVC پیمتاش

برای خرید و اطلاع از قیمت لوله UPVC استخری باید بهترین فروشگاه‌های توزیع کننده اتصالات آبی و استخری مراجعه نمود. به طور کلی لوله و اتصالات UPVC فشار قوی استخری  از پرکاربردترین اتصالات در صنعت هستند که در صنایع مختلفی نظیر کشاو.رزی، ساخت استخر، آبرسانی شهری و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید این تجهیزات با قیمت اتصالات UPVC پیمتاش مقرون بصرفه امری دشوار است چراکه معمولا با نوساناتی همراه است. از این رو شما می‌توانید با استعلام بروز قیمت لوله و اتصالات UPVC و انواع شیرآلات یو پی وی سی و همچنین دریافت لیست اتصالات یو پی وی سی و کاتالوگ لوله و اتصالات UPVC بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

لوازم جانبی استخر

لوازم جانبی استخر از تجهیزاتی است که به منظور افزایش ایمنی، رفاه و آسایش شناگران در استخر استفاده می‌شود. از جمله پرکاربردترین و مهم‌ترین تجهیزات جانبی یا لوازم استخر می‌توان به استرینر استخری، اسکیمر، آبنما و فواره، نردبان، لامپ و روشنایی‌ها، گریل و گاتر استخر و …. اشاره کرد. درواقع لوازم استخر نیز همانند تجهیزات آن برای انجام کار خاصی در روند چرخه تصفه آب استخر بکار می‌روند. برخی از این لوازم همانند استرینر روی تجهیزات اصلی سوار شده و برخی دیگر مثل روشنایی برای زیبایی و تزئینات کاربرد دارند.

Share