بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران را بشناسید!

شرکت اوکی اکسچنج به عنوان معتبرترین و بهترین صرافی خرید ارز دیجیتال در ایران دارای مجوز از نهادهای دولتی در این خصوص است و معاملات شما را در شرایط بسیار بهینه و مطلوبی انجام می‌دهد.

خرید ارز دیجیتال در سال ‌های اخیر به اقدامی متداول در دنیا تبدیل شده که همین امر امکان کلاهبرداری و فریب افراد را افزایش داده و باعث شده خیلی از مردم در مسیر انجام این کار دچار ضررهای مالی شوند. به همین دلیل توصیه می ‌شود روند انجام خرید بایننس کوین صرفا از طریق صرافی های معتبر و مجوزدار انجام شود.

در این مقاله قصد داریم ضمن بررسی بهترین صرافی های رمزارز در دنیا، صرافی برتر ایران در این خصوص را نیز معرفی کنیم. برای نوشتن این مقاله تلاش شده بیش از ۱۰۰ صرافی مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین‌ها انتخاب و معرفی شوند. همچنین در این خصوص تمام جنبه‌ های خدمات این صرافی ها از جمله کارمزد، پلتفرم معاملاتی، معاملات تلفن همراه، سپرده‌ ها و برداشت‌ ها، دارایی ‌ها، پشتیبانی مشتری، نقدینگی و امنیت به طور دقیق بررسی شده است.

پلتفرم های معاملاتی کریپتو که به بالاترین امتیاز رسیده اند به شرح زیر هستند:

  • eToro که یکی از بهترین صرافی های مخصوص خرد ارز دیجیتال در دنیا محسوب می شود. این نهاد دارای ابزار تجارت کپی عالی است.
  • کراکن در رتبه دوم قرار دارد. صرافی بزرگ خرید و فروش بیت کوین که به تازگی تاسیس شده و ابزارهای معاملاتی پیچیده را برای سرمایه گذاران با تجربه تامین می کند.
  • بایننس –یک پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال به شیوه مطلوب با حجم معاملات و نقدینگی زیاد.
  • CEX IO که بهترین ابزارهای خودکار معاملات برای خرید ارز دیجیتال را در اختیار دارد.
  • Gemini بهترین اقدامات ایمنی را ارائه می دهد. دارای کیف پول داخلی است و امکان دسترسی به سکه های مختلف را می دهد.
  • KuCoin بهترین صرافی متمرکز برای تجارت و خرید ارز دیجیتال محسوب می ‌شود.

eToro  بهترین مرکز خرید ارز دیجیتال در دنیا

این صرافی یک کارگزار آنلاین معتبر است که معاملات ارزهای دیجیتال را به عنوان رمزارزهای فیزیکی از طریق صرافی خود و ذخیره سازی کیف الکترونیکی داخلی انجام می دهد. استفاده از پلتفرم معاملاتی آن است. از سوی دیگر این صرافی ویژگی ‌های پیشرفته تجارت کپی را ارائه می ‌دهد و از بیش از ۴۰ دارایی دیجیتال مختلف پشتیبانی می ‌کند. معامله گران کریپتو حرفه ای، به آن اعتماد دارند، زیرا تمام ویژگی ها و ابزارهای ارائه شده برای انجام امور مربوط به رمزنگاری پیشرو در صنعت از جمله تجارت حاشیه، اجرای سریع، API  ها و سپرده های مختلف را دارد.

 Kraken بهترین بستر معاملاتی برای بیت کوین

این نهاد نیز یک صرافی رمزنگاری با سابقه عملیاتی طولانی مدت، امنیت عالی و فناوری پیشرو محسوب می شود. این یک انتخاب عالی برای سرمایه گذاران رمزنگاری پیشرفته برای فروش بیت کوین به حساب می آید. انتخاب سکه های این صرافی کمی بالاتر از میانگین تعیین شده در دنیا است. پلتفرم تجاری اختصاصی این صرافی به کاربران امکان خرید ارز دیجیتال و فروش آن را با کمترین کارمزد در صنعت، انواع سفارشات متعدد، منابع آموزشی ارزشمند و ویژگی‌ های خرید سریع می ‌دهد.

 بایننس بهترین پلتفرم برای خرید ارز دیجیتال

بایننس بزرگترین صرافی برای خرید بایننس کوین و دیگر انواع توکن ها محسوب می شود و برای سرمایه گذاران با تجربه ای که به دنبال تجارت با حجم بالا و انتخاب های عالی از سکه ها هستند، گزینه ای عالی در نظر گرفته می شود. بایننس دارای ویژگی های حساب ممتاز، از جمله پاداش های شرط بندی و معاملات OTC است. معامله گران برای نگهداری دارایی های مختلف در طول زمان از ۱ تا ۱۰ درصد درآمد کسب می کنند. این صرافی رمزنگاری به معامله‌گران پیشرفته رمزارز در امارات و دبی توصیه می شود، به خصوص افرادی که می ‌خواهند با کارمزد کمتر معامله کنند و در آلت ‌کوین‌های با محبوبیت کمتر سرمایه ‌گذاری کنند. البته این صرافی برای معامله گران مبتدی توصیه نمی شود.

 CEX IO دارای ویژگی های تجاری پیشرفته و عالی

این مرکز نیز یک صرافی رمزنگاری خوب به حساب می آید که به دلیل انتخاب عالی سکه ها، ویژگی های تجاری پیشرفته و وام های وثیقه اش شناخته شده و به دلیل ابزارهای معاملاتی پیشرفته، معاملات بین پلتفرمی و در دسترس بودن عالی در سراسر جهان، برای معامله گران پیشرفته گزینه مناسبی است. این صرافی  کارمزدهای معاملاتی بالایی برای تراکنش های کارت اعتباری دارد. سپرده ها با کارمزد ۲.۹۹٪ شارژ می شوند، در حالی که برداشت ها دارای کارمزد ۳٪ هستند.

 Gemini دارای بهترین اقدامات ایمنی

اعتبارGemini  بیشتر به دلیل ویژگی‌های امنیتی عالی، رابط تجاری آسان و کیف پول داخلی آن است. وجوه کاربران در این صرافی در صورت بروز مشکل امنیتی به طور کامل از کیف پول پوشش داده می شود. این صرافی شرایط را برای معامله انواع کریپتو از جمله خرید تتر به خوبی فراهم کرده و امکان دسترسی به بیش از ۱۰۰ سکه مختلف را ارائه می دهد که برای اکثر معامله گران با تجربه کافی نیست.

 KuCoin بهترین صرافی متمرکز برای خرید ارز دیجیتال

یک صرافی متمرکز خرید ارز دیجیتال که در بیش از ۲۰۰ کشور در سراسر جهان به جز ایالات متحده آمریکا فعالیت می کند. این صرافی امکان دسترسی به طیف گسترده ای از سکه های مختلف، معاملات آتی، انواع توکن از جمله خرید تتر، سهام و مارجین را فراهم می کند. هزینه های KuCoin رقابتی هستند. کاربران جدید با اولین واریز بیش از ۵۰۰ دلار، سکه های USDT رایگان دریافت می کنند. سپرده ها رایگان است.

چگونه یک صرافی رمزنگاری مطمئن انتخاب کنیم؟

صرافی های خارج از کشور اعتبار کافی دارند، اما بسیاری از افراد تمایل دارند برای خرید ارز دیجیتال از یک صرافی معتبر و قابل اعتماد در داخل کشور استفاده کنند. شرکت اوکی اکسچنج به عنوان بهترین صرافی در ایران، آمادگی ارائه تمام خدمات مربوط به معاملات توکن را به مشتریان ایرانی دارد.

معیارهای اصلی که هنگام انتخاب یک صرافی رمزنگاری باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

  • کارمزد: از صرافی هایی که کارمزدهای بالایی در معاملات، کارمزدهای شبانه و کارمزدهای پنهان دریافت می کنند، اجتناب کنید.
  • پلتفرم های معاملاتی: به دنبال پلتفرم های معاملاتی بصری، آسان برای استفاده و اجرای سریع باشید.
  • تجارت موبایلی: اپلیکیشن‌های معاملاتی موبایل باید ابزارها و نمودارهای معاملاتی مشابه نسخه‌های وب خود را ارائه دهند.
  • سپرده و برداشت: صرافی را انتخاب کنید که گزینه های سپرده و برداشت دلخواه شما را با کارمزد کم یا بدون کارمزد ارائه می دهد.
  • دارایی ها: به دنبال بهترین پوشش طبقات دارایی باشید. صرافی هایی که محبوب ترین سکه های جایگزین را ارائه نمی دهند باید باطل شوند.
  • پشتیبانی مشتری: معامله‌گران مبتدی رمزارز باید به دنبال پشتیبانی پاسخگو و حرفه‌ای مشتری باشند که به زبان خود موجود است.
  • نقدینگی: نقدینگی بالا و حجم معاملات تضمین می کند که شما قادر خواهید بود دارایی های رمزنگاری خود را بفروشید.
  • امنیت: صرافی‌های تنظیم‌شده را اولویت‌بندی کنید که اثبات وجوه، تست‌های نفوذ را ارائه می‌دهند و سابقه‌ای تمیز از حملات هک دارند. همیشه ویژگی های امنیتی را با آژانس رتبه بندی امنیت صرافی ارزهای دیجیتال (CER.live) بررسی کنید.

کلام آخر

شرکت اوکی اکسچنج به عنوان معتبرترین و بهترین صرافی خرید ارز دیجیتال در ایران دارای مجوز از نهادهای دولتی در این خصوص است و معاملات شما را در شرایط بسیار بهینه و مطلوبی انجام می‌دهد. در صورتی که فعالیت‌های مالی خود را در اوکی اکسچنج انجام دهید، به شما تضمین می‌ دهیم که هر گونه معامله با ما در امنیت کامل انجام خواهد شد و کوچکترین مشکلی برای سرمایه شما به وجود نخواهد آمد.

Share