فرماندار رودسر در حاشیه بازدید از این کارخانه؛

شرکت تولیدی نخ و قرقره گیلان با تمام ظرفیت در حال تولید است

حیدری با اشاره به اینکه تولید روزانه کارخانجات تولیدی نخ و قرقره گیلان ۹ تن است، بیان کرد: در بازار فروش تقاضا بسیار خوب است و مشکلی از بابت ارائه و فروش محصولات کارخانه قرقره و نخ رودسر وجود ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار رودسر در گفتگو با دیارمیرزا در حاشیه بازدید از کارخانجات تولیدی نخ و قرقره گیلان در چابکسر اظهار کرد: این کارخانه به نسبت سنوات گذشته در بهترین شرایط ممکن هم به لحاظ نیروی انسانی متخصص و ماهر و همچنین ماشین آلات مجهز و پیشرفته قرار دارد.

محمد حیدری با اشاره به اینکه تولید روزانه در این کارخانه ۹ تن است، بیان کرد: در بازار فروش تقاضا بسیار خوب است و مشکلی از بابت ارائه و فروش محصولات کارخانه قرقره و نخ رودسر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تولیدات کارخانه در حال حاضر برای نیاز داخلی انجام می‌گیرد، یادآور شد: از برنامه‌های شهرستان رودسر ایجاد فضای صادرات برای ارائه محصولات این کارخانه است و با راه اندازی فاز دوم این امید را داریم که در بازارهای خارجی نیز حضور داشته باشیم.

فرماندار رودسر با تاکید بر اینکه فعالیت این عزیزان در صنعت نساجی کشور قابل افتخار است، تصریح کرد: لازمه رقابت با محصولات کشورهای دنیا حمایت از تولید است که این موضوع در گیلان توسط استاندار و ما مسئولان شهرستانی صورت می گیرد.

حیدری با اشاره به سخنان رهبری در مورد رشد تولید گفت: ما نیز با پیروی از سخنان مقام معظم رهبری تمام اهتمام خود را برای حمایت از رشد و توسعه محصولات داخلی قرار دادیم و اگر مشکل و یا گره‌ای در کار آن‌ها باشد در ستاد رفع موانع تولید سعی در حل آن خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این کارخانه با تمام ظرفیت خود در حال تولید است، اظهار کرد: میزان اشتغال ۲۱۰ نفر هستند که همه آن‌ها دارای بیمه و بیمه تکمیلی و حقوق برابر قانون کار دریافت می‌کنند.

عکس: ابوالفضل شکری

Share